۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵
کد مطلب : ۱۰۴۶۷

مردم شهرکرد پیروزی در مذاکرات هسته‌ای را امروز، جشن می‌گیرند

رئیس ستاد مرکزی تبلیغات روحانی در چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن مردمی پیروزی در مذاکرات هسته‌ای با حضور حجت‌الاسلام یونسی در شهرکرد خبر داد.
مردم شهرکرد پیروزی در مذاکرات هسته‌ای را امروز، جشن می‌گیرند
به گزارش جهانبین نیوز، جلیل صابری در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار کرد: پیروزی در مذاکرات هسته‌ای اتفاق بسیار فرح بخش و مبارکی است که همه مردم حق دارند در کسب این افتخار بزرگ شادی و رضایت خود را نشان دهند.

وی افزود: پیروزی مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در مذاکرات اخیر اتفاق مهمی است و مهم‌ترین دستاورد این مذاکرات این است که حقانیت ملی ما به اثبات رسیده است.

صابری ادامه داد: دنیا حق هسته‌ای ایران را پذیرفته‌ و این پذیرش نیز برای ما یک موفقیت بزرگ است که به همت و تدبیر تیم مذاکره کننده در دولت تدبیر و امید رقم خورد.

رئیس ستاد مرکزی تبلیغات روحانی در چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشن مردمی پیروزی مذاکرات هسته‌ای در شهرکرد خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته قرار است امروز سه شنبه بعد از ظهر جشنی با حضور یونسی وزیر اطلاعات دولت اصلاحات و جمعی دیگر از مردم و مسئولان در محل حسینیه اعظم شهرکرد برگزار شود.

انتهای پیام/م
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

دلسوز
قضاوت برای موفق آمیز بودن وپیروزی عنوان کردن این توافق باتوجه به "بخوانید آنچه دادیم وآنچه گرفتیم"وانتقادات مختلف مخصوصا باوجود بر"تکذیب شناخت غنی سازی ایران" چند دقیقه بعد از توافق توسط کری واوباما بسیار زود است واز طرفی جشن دردهه دوم ماه محرم موضوعیتی ندارد ومقداری احساسی عمل کردن به حساب می آید!
ناشناس
آقا یا خانم دلسوز
سلام
البته جشنی که برگزار می شود، با ید بارعایت الزامات این ایام باشد شکی نیست !
ضمنا موفقیت آمیز بودن این توافق هم برکسی پوشیده نیست به جای تشکیک کافیه از تیم مذاکره کننده حمایت کنید
خوش خیال
این توافق غیراز خواری چیزی درآن نیست! احمدی نژاد مردانه مقابلشان ایستاد وهیچ کاری نتوانستند بکنند حالا این همه تحقیر شدن ایرانی ها چه جشنی دارد کجای کارید!

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۰:۱۷

21 Jan 2020