۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۱۰۴۳۹

نمایشگاه "بسیج پیشتاز حماسه و خدمت" در شهرکرد گشایش یافت

همزمان با چهارمین روز از هفته بسیج نمایشگاه "بسیج پیشتاز حماسه و خدمت" در جهت ارائه تولیدات، توانمندی ها، ابتکارات و خلاقیت بسیجیان استان در ۳۴ غرفه افتتاح شد.
نمایشگاه "بسیج پیشتاز حماسه و خدمت" در شهرکرد گشایش یافت
به گزارش جهانبین، مسئول این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه در ۳۴ غرفه در غالب خدمات و حمایتهایی که از بسیجیان در طرح بسیج سازندگی و تعاونی های بسیج انجام شده و به نتیجه و تولید محصول رسیده است در زمینه آموزش، معرفی و فروش محصول برگزار گردیده است.

حمید رضاعلی بیان داشت: در بخشی از این نمایشگاه با همکاری بسیج دانشجویی سبک زندگی اسلامی ارائه شده است و بخشی دیگر از این نمایشگاه به معرفی و زندگینامه شهدای بسیج و دفاع مقدس اختصاص دارد.

وی با اشاره به خدماتی که به صورت موسسات اقماری بسیج به شرکت کنندگان در این نمایشگاه ارائه شده است تصریح کرد: فروشگاه بسیجیان، مرکز ثامن الائمه، بانک مهر اقتصاد، موسسه علمی آموزشی رزمندگان اسلام و بنیاد تعاون سپاه بیشترین حمایت ها را داشته اند.

رضاعلی ضمن تشریح غرفه های نمایشگاه، عرضه محصولات عفاف و حجاب، عرضه مواد غذایی و شوینده، لوازم خانگی، آجیل میوه ای، عرضه به مالت تولید استان، تولیدات ظروف یک بار مصرف گیاهی، پرورش و تولید ماهی های سردابی، تولیدات کود ارگانیک ورمی کمپوست و تولید قارچ خوراکی را از جمله این غرفه ها بیان کرد.

مسئول نمایشگاه حماسه و خدمت عرضه تولیدات عسل و ترشیجات بومی استان، گیاهان دارویی، عرضه محصولات شرکت تعاونی سبزینه کشت و ابتکارات و عملکرد و خدمات پایگاههای بسیج به مردم را از دیگر بخشهای این نمایشگاه عنوان کرد.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه تولیدات، توانمندی ها و ابتکارات و خلاقیت بسیجیان در غالب طرح های بسیج سازندگی و اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.

رضاعلی گفت: این نمایشگاه به مدت یک هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر در محل آموزشکده فنی برادران شهرکرد آماده بازدید عموم مردم است.
مرجع : بام ایران خبر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۴۱:۱۱

21 Jan 2020