۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۱۰۴۰۷
استاندار چهارمحال و بختیاری:

کارخانجات مالیات آب مصرفی واحد خود را بپردازند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کارخانه‌هایی که از آب این استان استفاده می‌کنند باید مالیات بر ارزش افزوده واحد خود را پرداخت کنند.
کارخانجات مالیات آب مصرفی واحد خود را بپردازند
به گزارش جهانبین، قاسم سلیمانی پیش از ظهر امروز در نشست بررسی کارون ۴ در شهرکرد اظهار کرد: در حال حاضر مالیات تکلیفی درآمدهای کارون ۴ به استان باز می‌گردد ولی باید راهکاری اندیشید که ارزش افزوده آن نیز وارد استان شود.

وی افزود: باید با برنامه‌ریزی صحیح و مدیریت همه‌جانبه سیاستی اتخاذ کرد که درآمدهای کارون ۴ و مدیریت منابع و درآمدهای کارون ۴ به استان برسد.

سلیمانی با اشاره به اینکه مسئله آب و پروژه انتقال آب از این استان به یک معضل تبدیل شده است گفت: از آب این استان برای مصارف شرب استان اصفهان آب می‌رسد ولی در کنار آن کارخانه‌ها نیز از آب بهره‌مند می‌شوند بنابراین کارخانه‌هایی که از آب این استان استفاده می‌کنند باید مالیات بر ارزش افزوده واحد خود را پرداخت کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه، در مصرف بهینه از آب باید در سایر استان‌ها فرهنگ‌سازی شود خاطرنشان کرد: میزان بارندگی به زیر ۵۰ درصد رسیده و در سرچشمه‌ها کمبود آب پدید آمده است و باید سرانه مصرف آب در استان اصفهان پایین بیاید یا روش کشت تغییر کند.

وی ادامه داد: من به دنبال منابع و منافع استان هستم و باید همه با همکاری هم سعی کنیم راهکاری مناسب اتخاذ کرده تا درآمدهای استان در مباحث آب افزایش یابد.
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۰:۱۵

31 Dec 2019