۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ آذر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۰۳۹۳
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

بسیج، نقش عمده ای در تثبیت و حفظ انقلاب ایفا کرده است

فرمانده سپاه استان: در دوره تثبیت انقلاب این نیروی عظیم و جوان بسیج در نهایت گمنامی و در کمال صداقت برای ادای وظیفه وارد میدان شد و جان و مال خود را فدای دفاع از ارزشهای انقلاب نمود و زمانی که انقلاب به پیروزی رسید توطئه های بسیاری در گوشه و کنار ایران صورت گرفت تنها کسانی که صادقانه وارد این میدان شدند برادران و خواهران بسیجی بودند.
بسیج، نقش عمده ای در تثبیت و حفظ انقلاب ایفا کرده است
reza mohammad solimani 4

 به گزارش جهانبین،  سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه استان در همایش میقات صالحین که در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با گرامی داشت تقارن ایام سوگواری سید الشهدا(ع) با هفته بسیج، گفت: بسیج غنی ترین و دوست داشتنی ترین نامها با بهترین الگوهاست که توانست درس پایداری دهد و در میدانهای مختلف با اقتدار وارد عمل شود و به تعبیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نقش مهمی در استقلال کشور ایفا کند.

رضا محمدسلیمانی با اشاره به اینکه دوره تثبیت انقلاب از جمله دوره هایی است که بسیجیان در آن نقش بزرگی ایفا کردند تصریح کرد: این نیروی عظیم و جوان در نهایت گمنامی و در کمال صداقت برای ادای وظیفه وارد میدان شد و جان خود را فدای انقلاب کرد و زمانی که انقلاب به پیروزی رسید توطئه های بسیاری در گوشه و کنار ایران صورت گرفت تنها کسانی که صادقانه وارد این میدان شدند برادران و خواهران بسیجی بودند. یکی از این توطئه ها، توطئه کردستان بود که بسیجیان ما در کمال صداقت جان ومال خود را برای از بین بردن این توطئه ایفا کردند.

وی با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس گفت: جنگ تحمیلی دوره حساس بعدی بود که بسیجیان در کمال مظلومیت خوش درخشیدند و جان فشانی کردند.

رضا محمدسلیمانی ادامه داد: بسیج در این دوران وارد جبهه شدند و الفبا و روش جنگ عوض شد و همه چیز معنا و مفهوم دیگری پیدا کرد و جبهه های ما تبدیل به کلاسهای درس شدند. بسیجی جنگ را عوض کرد و معادله و نامعادله ها را به نفع ایران نغییر داد و توانستند دشمن را از کشور بیرون کنند.

فرمانده سپاه استان دوره سوم را دوره سازندگی برشمرد و گفت: در این دوره بسیجیان در کمال صداقت و بدونه هیچ چشم داشتی وارد میدان شدند و در عرصه های مختلف جهت محرومیت زدائی تلاش کردند.

وی یکی از ویژگی های زیبای سپاه و بسیج را انعطاف پذیری آنان دانست و گفت: سپاه و بسیج متناسب با نیازها سازماندهی شده است.

محمد سلیمانی با اشاره به دوره مقابله با فتنه ها گفت: مقابله با هرگونه تهدید و تحریم و فتنه از دوره های است که بسیجیان به موقع و با کمال بصیرت و هوشیاری وارد میدان شده اند و توانسته اند توطئه دشمن را خنثی کنند.

فرمانده سپاه استان در پایان سخنان خود خطاب به مردم استان اعلام کرد: امت ولایت مدار استان این نکته را بدانید، اگر جنگیدیم و اگر صلح کردیم برا ی دین بود. بسیج از آن مردم است و هدفش خدمت رسانی است و بدونه مردم معنا و مفهومی ندارد، بر این اساس در استان حرکت خود را هدایت کردیم. بسیج تشکلی است که همه اهل ایمان در آن سهیم هستند و در آن فعالیت دارند و می تواند دستگاهها و نهادها را تکمیل کند. از جمله کارهای بسیج عمران و آبادانی استان است به همین خاطر در چهارمین روز از هفته بسیج افتتاح 48 پروژه عمرانی که شامل 36 سالن ورزشی با عنوان های صالحین و 9 دی و 12 طرح در قالب اقتصاد مقاومتی در استان انجام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۵۵:۲۸

6 Feb 2020