۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۱۰۳۸۰
خطیب جمعه شهرکرد

آمريکا از ملت ایران وحشت دارد / بسیج تخم یاٌس وناامیدی را در دل دشمن کاشته است

حجت الاسلام نکونام : شجره طیبه حلقه صالحین به دنبال تلاش برای پایبندی به خوبی ها و زیبایی هاست. ما به حلقه های صالحین می بالیم.این ها می توانند مستکبرین را به خاک ذلت بکشانند و تخم یاس را برای همیشه در دل دشمن بکارند .
آمريکا از ملت ایران وحشت دارد / بسیج تخم یاٌس وناامیدی را در دل دشمن کاشته است
به گزارش خبرنگارجهانبین نیوز،حجت الاسلام نکونام در جمع نمازگزاران جمعه این هفته گفت: آمريکا از ملت ایران وحشت دارد و از انقلاب اسلامی ایران می ترسد، از انسجام و قدرت به هم پیوسته بسیج دلهره داردوچون میدان بهانه جویی را خالی می بیند،  بحث مذاکرات را به میان می آورد.
وی ادامه داد:آمریکا با تحریک کشور های همسایه ایران، اختلاف شیعه وسنی را به راه انداخته است و تلاش دارد خود باختگی وغرب زدگی را در جوانان کشور، ازدرون تقویت کنند ولی کاری از پیش نبرده بلکه آبروی خودرا هم برده است.

وی افزود: غرب، آمریکا و اسرائیل گاهی از چهره های پر سابقه ومعروف در بین مردم استفاده می کند وآنها را قربانی اهداف خود کرده است ولی نتوانسته اند به اسلام و انقلاب لطمه بزنند. آنها همچنین با نفوذ غیر مستقیم به برخی مراجع و مسولان کشور سعی در از بین بردن روحیه بصیرتی مردم شوند اما چون ملت با بصیرت و بسیجی ما ولایت مداری را الگوی خود قرار داده اند هیچ راهی به جایی نمی برند.

وی اضافه کرد: بعد انتخابات تحریم ها شدیدتر شده وبرخی از افراد هم در داخل هم خوب عمل نکردند، ولی دشمن باید این را بداند که ما باایستادگی ومقاومت وتکیه بر ظرفیت های داخلی اجازه دخالت بیگانه رادر کشور راه نخواهیم داد.

خطیب جمعه شهرکرد اظهار کرد:دولت آمریکا ورژیم صهیونستی دوست ما نیستند قرآن در مورد کفار ومنافقین هم فرموده است:"ای مومنین دشمن را آستر لباس خود ندانید محرم اسرار خود ندانید.به او دل نبندید، چون در مقابل شما کوتاه نمی آید واز هر کاری کوتاهی نمی کند.می خواهد شما رنج بکشید سختی های شما را دوست دارد ." و درواقع از تمام کلامشان دشمنی آنها مشخص است نسبت به رقیب خود بغض دارند این فقط زبانشان است ودردشان ، دشمنیشان به مراتب عمیق تر وبزرگتر است.

وی بیان داشت:مقام معظم رهبری بارها فرموده اند:"بسیج امید دوستان و مایه بیم دشمنان است ."پس تلاش بسیجی برای ولایت مداری، فاصله نگرفتن از مکتب اهل بیت وارزش های اسلامی وقرآنی .است
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۳:۱۵

3 Mar 2020