۰
plusresetminus
نماینده مردم شهرکرد گفت: هیئت ایرانی مذاکره کننده، منویات دیروز مقام معظم رهبری را سرفصل برنامه کار خود قرار دهند و در دفاع از حق هسته ای ملت ایران کوتاه نیایند.
تیم مذاکره کننده ایرانی سخنان رهبری را فصل الخطاب خود قراردهد/ نمایندگان مجلس همچنان به طور جدی از هیئت ایرانی حمایت خواهند کرد
سید سعید زمانیان، در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز، افزود: مذاکره هوشمندانه، قهرمانانه با استراتژی مدون و رعایت خطوط قرمز و همچنین کوتاه نیامدن از حقوق هسته ای ایران خواسته مقام معظم رهبری در دیدار با بسیجیان بوده است که امید است این نمایندگان ایران، با اجرای این موارد، اعتلای کشور را در سطوح مختلف جامعه جهانی تضمین کنند.
زمانیان با اشاره به اینکه مذاکره کنندگان ایرانی، هوشمندی را اساس کار خود قرار دهند گفت: مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از مذاکره کنندگان به صورت جدی به همراه داشته و معتقداست که این گروه از حقوق ملت ایران، نباید سر سوزنی کوتاه بیایند.
این نماینده مجلس نهم تصریح کرد:  مسیر مذاکرات از ابتدا برای همگان و مخصوصا جامعه جهانی،شفاف و صریح است و ایران اسلامی، به وفور اعلام و ثابت کرده است که به دنبال سلاح هسته ای نبوده و نیست.
زمانیان ادامه داد: غربف آمریکا و اسرائیل به دنبال ساقط کردن ایران از حیز انتفاع در مجامع بین المللی هستند و بیشترین دشمنی آنان در اعتقادات و مقاومت ایران است.
وی ادامه داد: همچنان که غرب و آمریکا در ظاهر و آشکار با اعمال تحریم ها، قصد از پای درآوردن ملت ایران را داشته اند، اما مردم ما به این نکته باور قلبی دارند که هرگونه تحریم و تحدید برای کشور، فرصتی مناسب برای خودکفایی است.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس بیان داشت: برپایی نمایشگاه های تولیدی، کم شدن وابستگی به نفت، اختراعات و ابتکارات نخبگان و صادرات از جمله مزایای تحریم های آمریکا علیه ایران بوده است و تحریم ها همچنان، فرصت های طلایی را برای رشد و شکوفایی ما ایجاد کرده اند.
سید سعید زمانیان دهکردی همچنین افزود: به یاری خداوند، مردم ما امتحان خود را پس داده اند و در مقابل هیچ ظلمی کوتاه نمی آیند، همانطور که هشت سال جنگ تحمیلی  و تحریم های 34 ساله بیگانگان را پشت سر گذاشته اند، از حقوق هسته ای خود هم سر سوزنی کوتاه نمی آیند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۵۴:۰۹

5 Jan 2020