۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۱۰۳۵۵
گزارشات مردمی جهانبین:

استاندار جدید، به فکر روستاهای دورافتاده و کمتربرخوردار هم باشد

برخی از آن ها در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ازنبود امکانات رفاهی در این روستاهای منطقه لندی و گوزلک گلایه داشتند.
استاندار جدید، به فکر روستاهای دورافتاده و کمتربرخوردار هم باشد

یکی ازاهالی روستای لندی به خبرنگار جهانبین گفت: مردم  روستای لندی بدون برق و گاز زندگی خود را با سختی بسیار و مشقت طی می کنند که این تنها برخی از مشکلات مردم این روستا است.

وی ادامه داد : مسولین 10 سال است که مردم را به امید ساخت یک شهرک مسکونی چشم انتظار گذاشته  و بعد از گذشت این همه سال مردم هنوز در خانه های کاه گلی که هر آن ممکن است در اثر بارندگی ریزش کنند زندگی را سپری می کنند، از سویی دیگر با مجاورت این روستا در کنار رودخانه کارون، ما روستائیان از نعمت آب آشامیدنی سالم هم بی بهره هستیم.

                                    

دیگری بابیان این که عنابستانی استاندار سابق استان با سفر به منطقه لندی در آذر ماه سال 90 قول داده بود شهرک را یک ساله به مردم روستای لندی تحویل دهد افزود:این استاندار قول های زیادی از قبیل انتقال گاز و برق هم به این اهالی داده بود اما متاسفانه تا به حال انجام نشده است.
وی ادامه داد: به دلیل نبود گاز و مشکل تامین سوخت، بیشتر روستاییان، از انرژی خورشیدی استفاده می کنند اما به دلیل گرانی این دستگاه ها امکان استفاده برای عموم فراهم نیست.

                                    

به گفته یکی از جوانان این روستا: برخی از مسولین استان با توجه به لغو سفر رئیس جمهور دهم به این روستا، اهمیت زیادی برای تامین خواسته های این مردم نداده و  این روستا همچنان در محرومیت نسبی، کمی و کیفی به سر می برد.
                                                 

یکی دیگر از اهالی لندی، مشکل راه دسترسی به روستا و نبود مدرسه را از معضلات اصلی برشمرد و گفت: چندی پیش مسولان راه و شهرسازی، بخشی از جاده را آسفالت کردند اما بخشهای دیگر به دلیل بارندگی های زیاد احتیاج به تعمیر اساسی دارد.
لندی از توابع شهرستان اردل و در 180 کیلومتری جنوب غربی شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

پایگاه خبری تحلیلی جهانبین نیوز آماده نشر هرگونه جوابیه یا اقدام گزارش های مربوطه مسولان در خصوص مشکلات مردم این منطقه است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۱۶:۱۰

1 Jan 2020