۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۸
کد مطلب : ۱۰۳۴۷

تضعيف مطبوعات ورسانه، تضعيف رشد وتوسعه چهارمحال و بختیاری است

استاندار چهار محال و بختیاری گفت: مطبوعات و رسانه ها نقش موثری در توسعه استان چهارمحال و بختیاری دارند.و تضعيف مطبوعات ورسانه تضعيف رشد وتوسعه استان است
تضعيف مطبوعات ورسانه، تضعيف رشد وتوسعه چهارمحال و بختیاری است
به گزارش جهانبین ، قاسم سلیمانی امروز در ديدار اعضای خانه مطبوعات چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: برای توسعه استان لازم است با تمامی رسانه ها همکاری لازم را داشته باشیم، زيراكه رسانه هايكي ازعوامل واركان توسعه وپيشرفت استان هستند.
وی تاكيد کرد: وظیفه رسانه ها اطلاع رسانی شفاف وانعكاس مشکلات جامعه مردم به مسئولان بوده و باید بدون حاشیه این وظيفه خطيررانجام دهند.
سلیمانی ادامه داد: رسانه های دیداری، شنیداری و مکتوب باید با یکدیگر تعامل و همکاری لازم را داشته باشند تا بتوانند به هدف و خواسته خود نزدیک تر شوند.
استاندار تعامل بین مدیران و خبرنگاران را لازم و ضروری دانست و یادآور شد: لازم است مدیران با رسانه ها تعامل بیشتر داشته باشند تا در رشد و توسعه استان سيريعتر محقق شود.
سلیمانی بیان داشت: دستگاهاي اجرائئ محدودیت ها در خصوص نشریات و مطبوعات محلی كه ايجاد كرده اند لازم است از میان بردارند تا از این طریق کمکی به شكوفائي مطبوعات و رسانه های استان شود.
مطبوعات و رسانه ها خادمان واقعي مردم وبايد اتحاد و فرهنگ جامعه را تقویت کنند.
رئیس خانه مطبوعات چهار محال و بختیاری نیز در این جلسه گفت مطبوعات و رسانه ها خادمان واقعي مردم وبايد اتحاد و فرهنگ جامعه را تقویت کنند
طهمورث فتاحی نقش رسانه ها را نقد منصفانه وانعكاس درست ضعف ها و کاستی ها براي حل مشكلات استان دانست و اظهار داشت: مطبوعات و رسانه ها با نقدهای منصفانه خود فرهنگ واتحاد جامعه را تقویت خواهندكنند.
وی گفت : مطبوعات و رسانه ها می توانند همواره نقش مهمی در پیشرفت استان داشته باشند و یک جامعه را به سمت توسعه وتعالي رهنمون کنند.
وی با اشاره به اینکه، خبرنگاران سربازان قلم و مطبوعات خادمان اقعي ملت هستند، تصریح کرد: چنانچه مسئولین با خبرنگاران و مطبوعات همکاری لازم را داشته باشند راحت تر می توان مشکلات جامعه ومردم را حل کرد.
فتاحی به وضعیت اقتصادي نشريات رانامناسب اعلام وافزود مطبوعات استان باسيلي صورت خودشان را قرمز نگه داشته اند و مشکلات مطبوعات محلی را تشریح کرد و خواستار پرداخت حق اشتراک ومطالبات آن ها شدواين مي تواندتا حدودی مشکلات آن ها برطرف مي كند.
وی بیمه ، مسکن، معيشت وامنيت شغلي را از دغدغه هاي اصلي خبرنگاران ذكركرد و یادآور شد: بسیاری از خبرنگاران این استان مشکلاتی از جمله نداشتن بیمه و مسکن را دارند که کمک استاندار در این زمینه می تواند بسیار مهم و حائز اهمیت باشد.
رئیس خانه مطبوعات چهار محال و بختیاری گفت: يكي از مشكلات سالن ها ومراكز برگزاري جلسات وهما يش ها مجهز نبودن به امانات ارسال خبر مانند انترنت پرسرعت عنوان كرد وگفت با تجهیز نمودن سالن های همایش ها وجلسات در استانداری وساير ادارات مي تواند در ارسال اخبار كمك زيادي به كار خبرنگاران کند.
فتاحی پيشنهادكرد : اتاق فکر رسانه ها در استان برای توسعه وپيشرفت استان و رسانه ها تشکیل شود و این نیازمند مهم مستلزم حمایت استاندار می باشد.
وی ادامه داد: دانش محور شدن نخبگان فكري حلقه مفقوده رسانه هاي استاني است باید به مثابه قدرت "پس گفتمان " فرصت هاي بالقوه فكري ونرم افزاري رابراي رشد وتوسعه راتسريع مي كند.
فتاحی خواستار برگزاري جلسات هم اندیشی نشریات، مطبوعات و خبرگزاری ها با استاندارو تمامی مدیران ارشد استان و شهرستان ها شد .
انتهای خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۵۹:۴۰

21 Jan 2020