۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۲۲:۲۱
کد مطلب : ۱۰۳۲۹

لطفآ مسئولانی که تشریف می برند لیست کارهای انجام نداده را هم ارائه دهند

لطفآ مسئولانی که تشریف می برند لیست کارهای انجام نداده را هم ارائه دهند
همیشه در پایان دوره های مسئولیت مدیران و دست اندرکاران در بخش های مختلف گزارش هایی از دوره ی مدیریت افراد ارائه می شود که حاکی از انجام کارهای بسیار در زمان آن فرد و تیم همراهش است. این گزارش ها اغلب کلی است و لیستی از کارهای انجام شده در زمان افراد و گروه های همراه را ارائه می دهد اما ای کاش در کنار لیست کارهای انجام شده لیستی هم با عنوان کارهایی که باید انجام می دادیم و انجام ندادیم یا لیست کارهای برزمین مانده را هم به اطلاع شنوندگان گزارش ها ارائه می کردند.

معمولا با تغییر دولت ها تغییرات بسیار زیادی در سطوح مختلف مدیریتی ایجاد می گردد که تا آخرین زیر شاخه های ادارات و نهاد ها هم تسری می یابد و مدیران دولت قبل برای اینکه به مردم و مسئولان اعلام کنند که چقدر مفید بوده اند گزارشی بلند بالا ارائه می نمایند کما اینکه این موضوع هنگام تحویل دولت توسط آقای محمود احمدی نژاد به آقای حسن روحانی و نیز تحویل استانداری توسط آقای علی اصغر عنابستانی به آقای قاسم سلیمانی نیز رخ داد و همه از کارهای انجام شده در زمان مدیریت آقایان احمدی نژاد و عنابستانی باخبر شدیم اما حتی یک نفر از کارهایی که در زمان مسئولیت آنان باید انجام می شد و نشد خبر دار نشد. چرا اینگونه است؟

ای کاش مسئولان در پایان دوره ی مسئولیت خود آنقدر شهامت و شجاعت داشتند که در کنار کارهای انجام شده که بیان آن حق مسلم و بدیهی آنان است از کارهایی که در زمان مسئولیت شان برزمین ماند و دانستن آن حق بدیهی و مسلم مردم و مسئول بعد از آنان است نیز حرف می زدند و آنگاه بار سنگین مسئولیت را بر دوش دیگری می نهادند.

شایسته است همه ی مسئولان چه آنان که در صدر امورند و چه آنان که در پائین ترین سطوح انجام وظیفه می نمایند این نکته را مد نظر داشته باشند که دانستن حق مردم است و باید در کنار گزارش  فعالیت های مفید و سازنده گزارشی هم از ضعف ها و نارسایی ها بیان شود تا مردم منصفانه به قضاوت دوران مسئولیت افراد بنشینند.

مهدی بهزادی

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۵:۰۰

4 Feb 2020