۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۰۳۰۹

سپاه از سیاست های دولت تدبیر و امید حمایت می کند

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: سپاه و بسیج از سیاست های دولت تدبیر و امید حمایت می کند.
سپاه از سیاست های دولت تدبیر و امید حمایت می کند
به گزارش جهانبین نیوز، سردار ˈرضا محمد سلیمانیˈ عصر دوشنبه در نشست خبری با رسانه های استان افزود: رئیس جمهوری منتخب مردم است و سپاه با احترام به رای مردم و باتوجه به اینکه برنامه های دکتر روحانی در راستای اهداف نظام است و مورد حمایت مقام معظم رهبری است، دولت تدبیر و امید را یاری می کنیم.

وی اظهار داشت: در این راستا سپاه استان این آمادگی را دارد تا در چهارچوب قانون با استاندار که نماینده عالی دولت در استان است تعامل داشته باشد و در اجرای برنامه ها به مدیریت استان کمک کند.

سردار محمد سلیمانی ادامه داد: چهارمحال و بختیاری نیازمند مدیرانی است که در صحنه خدمت رسانی فعال باشند و متکی به پست و مقام نباشند.

به گفته وی، مردم استان وفادار به انقلاب و نظام هستند و کسانی را که برای آنها صادقانه کار کنند، حمایت می کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان افزود: موفقیت استاندار جدید در گرو برنامه ریزی براساس واقعیت های استان است و محرومیت مهم ترین واقعیت مشهود استان است، بنابر این باید در زمینه محرومیت زدایی به صورت ویژه برنامه ریزی شود.

سردار محمد سلیمانی تصریح کرد: در سال های اخیر برخی آثار تهاجم فرهنگی دشمن در استان مشاهده می شود که این مسئله حرکت همراه با وحدت نهادهای فرهنگی در زمینه مبارزه با برنامه های دشمن را دوچندان می کند.
انتهای خبر/م
کلمات کلیدی:سپاه,دولت,تدبیر و امید,حمایت,قمربنی هاشم(ع),چهارمحال و بختیاری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۲۰:۰۹

16 Jan 2020