۰
plusresetminus
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج را تکیه گاه استوار و قابل اطمینان انقلاب دانست و بیان داشت: حضور مقتدرانه و به موقع بسیج در عرصه های مختلف علمی، سازندگی، فرهنگی، نانوتکنولوژی و فناوری های مختلف نشان از ظرفیت بالای این نهاد دارد.
بسیج تکیه گاه استوار و قابل اطمینان انقلاب اسلامی است/برگزاری بیش از 2200برنامه در هفته بسیج در استان
به گزارش جهانبین سردار سلیمانی صبح امروز در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، گفت: هفته بسیج فرصت و بهانه ای  برای تقدیر و زنده نگه داشتن ایثار و فداکاری و خلوص بسیج و بسیجیان است.مهمترین رسالت بسیج دشمن شناسی و استکبار ستیزی و متناسب با نوع تهدید در عرصه های مختلف جنگ نرم، نیمه سخت و سخت وارد عمل شدن است.
سردار سلیمانی در خصوص اهمیت و موضوعیت بسیج تصریح کرد: بسیج در استقامت و پایداری بهترین الگوها را ارائه داد و در میدانهای مختلف علم و جهاد با اقتدار و موفق وارد عمل شده است.

وی افزود: بسیج همواره در نوک پیکان ولایت با شناخت عنصر زمان و مکان وارد شده و نقش خود را عمارگونه ایفا و نقش مهمی در استقلال کشور دارد.


فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان حضور در جای جای کشور و منطقی بودن در اندیشه و عمل و نقش بازدارندگی در تعرضات و بحرانهای مختلف را نشان از بهترین مدافع انقلاب و اسلام بودن بسیج عنوان کرد.

فرمانده سپاه استان اذعان کرد: ارزشمندترین سرمایه بسیج نیروی انسانی فداکار و نقش آفرینی است که در اقشار و ارگان های مختلف به فعالیت مشغول اند.

وی مهمترین رسالت بسیج را دشمن شناسی و استکبار ستیزی دانست و گفت: بسیج و بسیجیان متناسب با نوع تهدید در عرصه های مختلف جنگ نرم، نیمه سخت و سخت وارد شده اند و نثار بیش از ۲۴۰۰ شهید گویای این مطلب است.

سردار سلیمانی بیان داشت: بسیج یعنی حضور ناشی از ایمان و انگیزه و اخلاص در هر میدانی از جنبش نرم افزاری و تولید علم گرفته تا مباحث استکبار ستیزی و دفاعی.

وی بسیج را تشکیلاتی منسجم و آگاه و بصیر و بینا به مسائل کشور دانست که موجب بیم و ترس دشمنان و امیدواری دوستان انقلاب اند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با تشریح برنامه های اجرایی هفته بسیج امسال گفت: شعار هفته بسیج امسال بسیج پیشتاز حماسه و خدمت است.

وی از برگزاری بیش از ۲۲۰۰ عنوان برنامه در هفته بسیج خبر داد و گفت: تقدیر و ترویج از روحیه خدمت و خدمت رسانی جزء اصلی شاخص های برنامه های امسال هفته بسیج است./
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۴ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۵۶:۱۵

4 Mar 2020