۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹
کد مطلب : ۱۰۲۵۱
حجت الاسلام نکونام در دیدار با استاندار جدید مطرح کرد:

ضرورت تشکیل اتاق فکر و برنامه ریزی در استان چهارمحال و بختیاری

نماینده ولی فقیه در استان تشکیل اتاق فکر و برنامه ریزی در استان را ضروری دانست و گفت: بکوشیم با استفاده از افراد صاحب فکر و اندیشه و نخبه استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
ضرورت تشکیل اتاق فکر و برنامه ریزی در استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش خبرنگار جهانبین،  نماینده ولی فقیه در استان در دیدار با استاندار و مجمع نمایندگان با تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، تشکیل اتاق فکر و برنامه ریزی در استان را ضروری دانست و گفت: بکوشیم از افراد صاحب فکر و اندیشه و نخبه، با هر دیدگاه سیاسی درجهت تدوین سند چشم انداز استان استفاده کنیم تا استان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام، بومی بودن استاندار را یکی از نقاط قوت وی بیان کرد و گفت: خوشبختانه مسائل و مشکلات استان برای شما روشن است و به
یقین اگر فردی در این سمت قرار می گرفت که بومی استان نبود، مدت زمان زیادی صرف آشنایی با مسائل و مشکلات می شد.
وی  افزود: فرصت کار و خدمتگزاری محدود است و اقتضای دین، عقل و تدبیر، آن است که از این فرصت ها به نحو کامل استفاده شود. وی با بیان این که عرصه های خدمت در چهارمحال و بختیاری زیاد است، گفت: جای جای این استان نیازمند کار و خدمت است، به همین دلیل باید در تمام عرصه ها وارد شد وبرای رشد و توسعه همه مناطق استان، برنامه ریزی کرد.
امام جمعه شهرکرد گفت: در حالی که باید به همه مناطق استان با یک دید نگاه شود اما نباید از اولویت های استان غافل شویم که اگر این اولویت ها مورد توجه قرار
نگیرد، استان رشد چشمگیری نخواهد داشت.
حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: بعد از انقلاب کارهای بسیار زیادی در استان انجام شده است؛ اما از آن جهت که به اولویت های استان توجهی نشده است، راه های رشد و ترقی استان هموار نیستند.
وی موقعیت گردشگری و راه های ارتباطی استان را یکی از اولویت های استان برشمرد و گفت: همه مسؤولان استان این موضوع را قبول دارند که توجه به بحث گردشگری، یکی از عوامل آبادانی استان است اما متأسفانه هیچ گاه به عنوان یک اولویت به آن نگاه نشده است.
 حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: بکوشیم همه کارهای استان بر مبنای وحدت و برادری انجام گیرد چرا که این استان از تفرقه وکشمکش های سیاسی بسیار ضربه خورده است.
در ادامه این نشست قاسم سلیمانی، استاندار جدید چهارمحال و بختیاری، با اشاره به این که در اولین روز کاری بر خود لازم دیدم که با نماینده ولی فقیه در استان دیدار داشته باشم و دست یاری به سوی ایشان دراز کنم، به بیان طرح های در حال ساخت و اولویت های استان پرداخت و گزارشی از این طرح ها ارائه کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۶:۳۲

26 Dec 2019