۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۵
کد مطلب : ۱۰۱۵۰
وزیر کشور در شهرکرد:

استانداران با تفکرات مختلف کار کنند/ تاکید وزیر کشور بر جذب منابع مالی جدید در استان‌ها

وزیر کشور در شهرکرد گفت: استاندار جدید باید با تفکرات مختلف کار کند و با به کارگیری مشی اعتدال، نیروهای معتدل، کارآمد، باتجربه و اهل تعامل و پاکدست را به کارگیرد.
استانداران با تفکرات مختلف کار کنند/ تاکید وزیر کشور بر جذب منابع مالی جدید در استان‌ها
به گزارش خبرنگار  جهانبین نیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار چهارمحال و بختیاری،در تالار ابن سینای علوم پزشکی شهرکرد اظهار کرد: تغییر و تحولات پس از برگزاری هر انتخاباتی امری طبیعی بوده و ناشی از تغییر نگاه و رویکردی است که با انتخاب دولت‌ها از سوی مردم اتفاق می‌افتد.

وی با قدردانی از خدمات دولت دهم افزود: مردم پس از ۸ سال عملکرد دولت احمدی‌نژاد خواهان نگاه جدید بر تغییراتی بودند که این با انتخاب دولت اعتدال حجت‌الاسلام روحانی محقق شد.

رحمانی فضلی با تبریک به استاندار جدید استان گفت: بومی بودن ویژگی‌ این استاندار است که در اجرای برنامه‌ها و اقدامات به وی کمک بسزایی کند.

وی با اشاره به شرایط کشور اظهار کرد: ما در اوج فشارها و سختی‌های بسیاری قرار داریم با این وجود مردم ما با حماسه سیاسی خود نقشه‌های دشمن را خنثی کردند و مانع از ایجاد فتنه‌ای همچون فتنه‌ای ۸۸ شدند.

وزیر کشور گفت: انتخابات باشکوه و حماسی مردم که به دنبال رهنمودهای مقام معظم رهبری بود، بار دیگر عزت و افتخار را به این کشور ارزانی کرد و امید می‌رود این عزت و افتخار با تدبیر و اعتدال موجود بیش از پیش شود.

رحمانی فضلی با اشاره به حضور حماسی مردم در ۱۳ آبان امسال خاطرنشان کرد: این راهپیمایی نشان داد ملت ایران در اوج استحکام و با بصیرت کامل مسائل را پیگیری می‌کنند و ابهت و قدرت ملت ایران خلل‌ناپذیراست.

وی تاکید کرد: در مذاکرات ۱+۵ عقبه مردمی قوی پشت گروه مذاکره کننده وجود دارد که می‌تواند این مذاکرات را در اوج عزت و افتخار به پیش ببرد.

وزیر کشور با بیان اینکه در حوزه داخلی با ۲ عرصه بسیار مهم روبه‌رو هستیم، گفت: وحدت و انسجام در عرصه داخلی و ایجاد تولید و بهره‌وری در حوزه اقتصادی از مهمترین عرصه‌های داخلی کشور به شمار می‌رود.

رحمانی فضلی با تاکید بر جذب منابع مالی جدید در استان‌ها خاطرنشان کرد: تجهیز منابع برای تولید بیشتر و کاهش مصرف از مهمترین موضوعاتی است که استانداران جدید باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی افزود: اولویت‌بندی پروژه‌ها، جذب سرمایه، تقویت گردشگری، بهره‌گیری از روش‌های بهینه آبیاری در راس برنامه‌های استاندار جدید قرار بگیرد.

وزیر کشور بر ضرورت تقویت اعتدال در استان‌ها تاکید کرد و گفت: عقل، شرع، عترت، قانون و عرف همه بر اعتدال تاکید و تائید دارند، ازین‌رو باید از هرگونه احساس تفریط دوری کرد و امور استان را بر همین اساس پیش برد.

رحمانی فضلی درباره به کارگیری نیروها در پست‌های مدیریتی اظهار کرد: استاندار باید با تفکرات مختلف کار کند و با حفظ اعتدال نیروهای معتدل، کارآمد، باتجربه و تعامل و پاکدست را به کارگیرد.

وی تکیه به نیروهای مردمی را رمز موفقیت دانست و گفت: در هر امری که به مردم تکیه کنیم بی‌شک به موفقیت دست پیدا می‌کنیم، استاندار جدید نیز با تکیه بر نیروهای مردمی تعامل با امام جمعه، نمایندگان مجلس زمینه رشد و توسعه این استان را فراهم کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۰۰:۲۳

15 Jan 2020