۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۱۰۱۴۹
عنابستانی، استاندار سابق چهارمحال و بختیاری:

دفاع از حقوق آب مردم چهارمحال و بختیاری از مهمترین افتخاراتم است

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری گفت: در مسئله حیاتی آب استان، عالمانه، کارشناسی شده و مستحکم از حقوق به حق مردم استان دفاع کردم و تا امروز اجازه ندادم طرح‌های ناعادلانه انتقال آب بین حوزه‌ای در محدوده استان آغاز شود.
دفاع از حقوق آب مردم چهارمحال و بختیاری از مهمترین افتخاراتم است
به گزارش خبرگزاری جهانبین از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی ظهر امروز در آیین تودیع خود اظهار کرد: ۱۲۸۰ روز توفیق خدمتگزاری به مردم خوب، مومن، ولایتمدار، عاشق اهل بیت(ع)، مهربان، مهمان‌نواز، صبور و پرتلاش استان را پیدا کردم و از این بابت خدا را شاکرم.

وی افزود: افتخار آن را داشتم تا در دولت پرمهر و عدالت‌گستر دکتر احمدی‌نژاد فرصت خدمتگزاری را در اختیار داشته باشم، دولتی که تا آخرین روز از خدمتگزاری خود مطیع مقام معظم رهبری بود و رضایت خاطر ایشان را کسب کرد.

عنابستانی، خدمت به خلق خدا را انگیزه خدمت در این استان دانست و گفت: هیچ نیتی جز پیشرفت به این خطه از مملکت نداشتم و در این راستا خدامحوری، تحول‌گرایی و جامع‌محوری را در راس امور خود قرار دادم.

استاندار سابق چهارمحال و بختیاری افزود: در این مدت سه سال و شش ماه و ۲۰ روزی که به عنوان استاندار در این استان خدمت کردم، لحظه‌ای از منافع استان کوتاه نیامدم و گاهی به همین منظور متحمل سخت‌ترین شرایط می‎شدم.

عنابستانی، دفاع از حقوق آب مردم استان را از مهمترین افتخارات خود برشمرد و اظهار کرد: در مسئله حیاتی آب استان، عالمانه، کارشناسی شده و مستحکم از حقوق به حق مردم استان دفاع کردم و تا امروز اجازه ندادم طرح‌های ناعادلانه انتقال آب بین حوزه‌ای در محدوده استان آغاز شود.

وی با اشاره به اقدامات انجام داده خود در این استان، گفت: برگزاری سه انتخابات مهم در کمال امینت و صحت، تخصیص چندبرابر آب به استان، ارتقای ۱۴ روستا به شهر، افزایش ۷۲ روستای استان به ۵۱۱ روستا و ایجاد هشت بخش جدید و ارتقای درجه سه استانداری به درجه دو الف بخشی از این اقدامات است.

عنابستانی خاطرنشان کرد: همواره به شعار «کار، کار، کار» که در اوایل خدمتم در استان مطرح کردم پای‎بند بودم و از مردم استان به واسطه همراهی و صبوری آن‌ها تشکر می‎کنم.انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۳۸

29 Dec 2019