۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۱۰۰۴۲
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

بزرگترین منکر زمانه ما آمریکاست/ سازش با طاغوت، سراسر رنج و فلاکت است

امام جمعه شهرکرد: سازش با طاغوت، پهلوی، استکبار جهانی، صهیونیست و کسانی که صف در صف در مقابل ولی خدا موضع گرفته اند رنج است.

Definitely known 21

 به گزارش جهانبین به نقل از مشکات برین بام ایران، ریئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری در گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد با اشاره به خطبه امام حسین(ع) هنگام ورود به سرزمین کربلا در جمع اصحاب خود اظهار داشت: "می بینید آنچه برای ما پیش آمده این است که منکر در دنیا قالب شده و معروف از این دنیا فاصله گرفته است."

حجت السلام محمد علی نکونام بیان کرد: منکری که حضرت (ع) به آن اشاره کرده اند حاکمیت طاغوتی مانند یزید، معاویه، سلاطین جور و غاصبین حقوق اهل بیت(ع) است و معروف مصداق بارز و روشن پشت کردن مردم به ولی خداست که جایگاهش در جامعه از دست رفته و مردم به جای بیعت با ایشان دست در دست جاهل خدا گذاشته و در مقابل ولی خدا ایستاده اند.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: در چنین شرایطی که ولی خدا مظلوم واقع شده است مومن باید راغب خداوند باشد و به سوی لقاء پروردگار برود و آن در خلوت گزیدن، به حاشیه رفتن و بی تفاوت شدن پیدا نخواهد کرد بلکه باید در شهادت در راه خداوند پیدا کند.

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر چهارمحال و بختیاری: ترويج امر به معروف ونهي از منكر در جامعه موجب تامين سلامت اجتماعي و اقتدار ملي و انسجام ملي و ابهت ديني مي شود.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی 13 آبان گفت: به حول وقوه الهی 13 آبان با بصیرت مردم به خوبی برگزار شد که مردمبا بصیرت خود از معروف دفاع و در مقابل منکر ایستادند و در 13 آبان مشت محکمی بر دهان بزرگترین منکر زدند. آمریکا بزرگترین منکری است که تلاش میکند برتیم مذاکره ما سازش را تحمیل کند.

وی در پایان تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان از همه مسئولین می خواهد وحدت ملی، همدلی و ایستادگی در امور و محرومیت زدائی از استان را در دستور کار خود قرار دهند و از فعالین سیاسی در استان در همه طیف ها و گروه ها به جد می خواهیم که از حرکات تک روانه و اختلاف انگیز جلوگیری کنند زیرا این حرکات به رشد استان آسیب می رساند، همه باید حول محور ولایت جمع شویم و به فکر ارزش های نظام اسلامی باشیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۷:۱۷

12 Jan 2020