۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۱۰۰۲۰

فعالیت ۷۱۵ مبلغ دینی در دهه نخست محرم در استان چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از فعالیت ۷۱۵روحانی، مبلغ و مبلغه دینی در دهه نخست ماه محرم در این استان خبر داد.
فعالیت ۷۱۵ مبلغ دینی در دهه نخست محرم در استان چهارمحال و بختیاری
به گزارش جهانبین، حجت‌الاسلام رحمت الله اروجی افزود: هم زمان با ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع)، ۲۴۰ نفر روحانی و مبلغه اعزامی از دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و اصفهان به همراه ۵۰ نفر از روحانیون معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی طرح هجرت و ۴۵نفر از سازمان اوقاف و امور خیریه، فعالیت های تبلیغی را در نقاط مختلف شهری و روستایی استان انجام می دهند.
وی افزود: ۲۰ نفر روحانی مستقر،۶۰ نفر روحانی طرح هجرت بلند مدت و ۳۰۰ نفر روحانی مقیم استان هم در این مدت به ترویج نشر ارزش‌های اسلامی پرداخته و در برگزاری مراسم شهادت امام سوم شیعیان(ع) مشارکت می‌کنند.
اروجی نظارت بر برگزاری مراسم عزاداری هیات مذهبی با محوریت مسجد و توجه به برنامه های قرآنی را از جمله اهداف فعالیت های تبلیغی روحانیون اعزامی ایام محرم دانست و تصریح کرد: سعی در برگزاری نماز جماعت اول وقت، اقامه نماز جماعت ظهر عاشورا و توجه بیشتر به ادعیه و زیارات و مناجات ماثوره از ائمه طاهرین (ع) به‌ویژه صحیفه سجادیه در برنامه های اصلی روحانیون اعزامی در مراسم شهادت امام حسین (ع) قرار دارد.
وی اظهارکرد: ارتقای کیفی برنامه‌های عزاداری و تبیین معارف اسلامی همچون اعتقادات، اخلاق اسلامی، احکام و سیره معصومین (ع)، بیان تاریخچه و روش های عزاداری و توجه به امربه معروف و نهی از منکر از جمله فعالیت های تبلیغی مبلغین اعزامی در ایام سوگواری شهادت اباعبدالله الحسین(ع) است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۳:۰۲

11 Mar 2020