۰
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
کد مطلب : ۱۰۰۱۵

بالاخره، " قاسم سلیمانی" استاندار چهارمحال و بختیاری شد+سوابق

صبح امروزنماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس از معرفی استاندار چهارمحال و بختیاری خبرداد.
بالاخره، " قاسم سلیمانی"  استاندار چهارمحال و بختیاری شد+سوابق
امیر عباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس، دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار جهانبین، گفت:آقای قاسم سلیمانی دشتکی  به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی شده است.
 وی افزود:در نشست هیئت دولت که صبح امروز برگزار شد، آقای قاسم سلیمانی به عنوان نخستین استاندار دولت تدبیر و امید در چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

قاسم سلیمانی،متولد ۱۳۳۴ در شهر دشتک و از فعالان فرهنگی و سیاسی استان چهار محال و بختیاری است که پس از فارغ التحصیلی در مقطع کارشناسی از دانشگاه اصفهان،در سال ۱۳۵۷،فعالیت خود را در آموزش و پرورش استان در  زادگاه خویش آغاز و از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۷۶ علاوه بر تدریس،ریاست دبیرستانهای مختلف و همچنین دبیر گروهی رشته روانشناسی را نیز عهده دار بود.
آقای سلیمانی از سال ۱۳۷۶ تا ۱۳۷۹،مدیر کل تعاون استان چهارمحال و بختیاری،از سال ۷۹ تا ۸۲ مدیر کل تعاون استان اصفهان و از سال۸۲ تا ۱۳۸۳ نیز در سمت مدیر کل کار و امور اجتماعی استان اصفهان انجام وظیفه نموده اند.ایشان همچنین از سال ۱۳۸۳ تا ۱۳۸۵ به مدت دو سال نیز معاونت برنامه ریزی اداری و مالی استانداری خراسان جنوبی را در پیشینه کاری خود دارد.
پیش از این علی اصغر عنابستانی به عنوان استاندار چهارمحال و بختیاری در این سمت فعالیت داشت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

احمد
براي استان متاسفم كه اين استاندار شده ما آدماي توانمند تري داشتيم اما زير آب زني ها باعث شد استان 4 سال ديگه عقب بمونه. واي به حال محرومين البته براي تندروهاي دوم خرداد خوب شد يادم نميره همين آقا زمان خاتمي ... اينه معنيه اعتدال داريم معني اعتدال را خوب مي فهميم!!!!!!
باتوجه به‌سوابق‌ایشان دردستگاهای‌دولتی‌‌‌‌شایسته‌این سمت می باشد
محمد
تبریک می گیم به ایشون
چهارمحالی بدبخت
اینکه انقلاب فرزندان خود را می خورد ...چون کسانی که در انقلاب نقش اساسی در استان داشتند خانه نشین شده اند وامثال ایشون با سوابق درخشان در ...استاندار جمهوری اسلامی شده
ایشون یکی از معلم های اخراجی آموزش و پرورش هستند
این وضع استان ماست.
یاسرجابری
فعالیت‌‌کاری اوزیاد‌انسانی‌‌‌خبره‌وفنی‌پرتوان‌می باشد
لطف كنيد بفرماييد ايشون بعد از سال 85 تا كنون چکاره بوده؟ هرچي گشتم سابقه اي پيدا نكردم
مردم کیار شرقی
با سلام و تبریک به ایشان
اینجانبان اهالی روستاهای بخش کیار شرقی ضمن تبریک از حسن انتخاب ایشان که مدیری لایق و توانمند هستند خواستار تسریع در پیگیری وابلاغ بخشداری کیار شرقی هستیم و امیدواریم ایشان بتوانند در رفع محرومیت منطقه و استان گامهای بلندی بردارند

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۱:۴۵

27 Dec 2019