۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۵۸۶۸۲
برادر شهیدان نصیری:

پیروی از ولایت رمز پیروزی کشور است

برادر شهیدان قاسم و خدامراد نصیری گفت: همانطور که در دفاع مقدس رمز پیروزی رزمندگان پیروی از ولایت بود، امروز نیز پیروی از ولایت‌فقیه و تکیه بر آرمان‌های شهدا رمز پیروزی و سربلندی کشور است.
پیروی از ولایت رمز پیروزی کشور است
همتعلی نصیری برادر شهیدان قاسم و خدامراد نصیری در گفتگو با «جهانبین نیوز»، ضمن گراميداشت هفته دفاع مقدس و ياد و خاطره همه شهدا، هشت سال دفاع مقدس را گنجینه گرانبها برای مردم ایران دانست و اظهار کرد: اتحاد و همدلی و پیروی از ولایت‌فقیه باعث پیروزی ما در مقابل کفر شد و امروز نیز در این شرایط سخت باید جنگ هشت ساله را الگوی خود قرار دهیم.

نصیری افزود: همانطور که در دفاع مقدس رمز پیروزی رزمندگان پیروی از ولایت بود امروز نیز پیروی از ولایت‌فقیه و تکیه بر آرمان‌های شهدا رمز پیروزی و سربلندی کشور است.

وی تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس يادآور رشادت‌ها، پايمردی‌ها و شهادت‌هايی است كه جوانان ايران اسلامی رقم زدند و اين انقلاب به عنوان انقلابی مردمی با محوريت اسلام به الگويی برای كشورهای منطقه مبدل شده‌ است.

برادر شهیدان قاسم و خدامراد نصیری عنوان کرد: بی‌ترديد دوران دفاع مقدس و مقاومت و دلاوری رزمندگان اسلام يكی از پر افتخارترين و درخشان‌ترين برگ‌های زرين تاريخ ايران است، تاثيری كه اين دفاع مقدس بر حفظ و توسعه ارزش‌های اسلامی در جهان امروز بر جای گذاشته هرگز فراموش نخواهد شد .

نصیری یادآور شد: مردم ایران با برخورداری از رهبری توانا و آگاه، هوشمندانه و با انگیزه‌های دینی و ملی در مقابل دشمن متجاوز به پاخواست و صحنه‌های زیبایی از وفاق ملی را به نمایش گذاشت.

انتهای خبر/570ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۳:۴۲:۱۸

25 Sep 2024