:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اعتراض اهالی خراجی نسبت به وضعیت نامناسب ترافیکی و بستن یک ساعته جاده+تصاویر - اسلايد تصاوير - عکس شماره 1 | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۸۶۰۶

اعتراض اهالی خراجی نسبت به وضعیت نامناسب ترافیکی و بستن یک ساعته جاده+تصاویر

اهالی روستای خراجی از توابع شهرستان کیار با بستن جاده ارتباطی شهرکرد-شلمزار، اعتراض خود را نسبت به عدم رسیدگی به وضعیت ترافیکی و تصادفات ایجاد شده در این جاده اعلام کردند.
به گزارش جهان بین، در پی تصادفات زیاد در جاده ارتباطی شهرکرد به شلمزار،اهالی روستای خراجی با آتش زدن لاستیک و بستن جاده ، اعتراض خود را نسبت به نبود زیرگذر مناسب و علایم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی و همچنین عدم رسیدگی مسولان به وضعیت دوطرفه این جاده در این روستا اعلام کردند.
بر اساس این گزارش دیشب دوشنبه ۱۲مرداد، در پی برخورد خودرو پژو آردی و موتور سیکلت در جاده ارتباطی روستای خراجی، این جاده به مدت یک ساعت بسته شد.
به گفته شاهدین این حادثه، حال راکب موتورسیکلت بسیار وخیم بوده است.
بسته شدن جاده ی اصلی شلمزار شهرکرد باعث ایجادترافیک سنگین و مشکلات فراوان برای مسافران شد.

مسئولان شهرستان در مذاکره با اهالی خراجی، با تصمیم نصب چراغ های هشداردهنده راهنمایی در این جاده و نیز احداث زیر گذر برای برطرف ساختن مشکلات عدیده اهالی این روستا موافقت کرده و جاده بازگشایی شد.
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی کیار بیدار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اکبری
واقعا باید اینجوری مسایل را مطرح کرد تا رسیدگی بشه؟نمیشد قبل از این مسئولین بابررسی آمار تلفات این قسمت از جاده رسیدگی میکردند؟
محمد
مسئول که سرش دردنمی کنه،اون به فکر جیب و حقوقه خودشه
محمد
ایـــول به جرأت مردم

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۰۹:۳۱

22 Sep 2024