:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> بدون حجاب، مدال هيچ ارزشي برايم ندارد | جهان بین
۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۱
کد مطلب : ۷۹۲۲
سمیه حیدری، دارنده مدال نقره مسابقات جودو آسیا:

بدون حجاب، مدال هيچ ارزشي برايم ندارد

نایب قهرمان مسابقات جودو قهرمانی آسیا گفت:جودوی استان در وضعیت خوبی نیست، مسئولان آنگونه که شایسته و بایسته است حمایت نمی کنند.
سمیه حیدری سورشجانی دارنده مدال نقره مسابقات المپیک آسیایی که با حجاب برتر و چادر بر سکوی قهرمانی حاضر شد اظهار داشت: ۱۵ سال است جودو کار می کنم و تا کنون در مسابقات بین المللی جام فجر، مسابقات آسیایی ازبکستان و مسابقات سوریه و مسابقات المپیک آسیایی کره جنوبی شرکت داشته ام.

حیدری سورشجانی درخصوص کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات جودو آسیا گفت: مسابقات در سطح بالایی بود و همه حریفان با اقتدار و آمادگی لازم شرکت کرده بودند و مدال نقره من با اختلاف جزئی و ناداوری همراه بود.

عضو ثابت تیم ملی جودو ایران در خصوص حضور بر سکوی قهرمانی با پوشش حجاب برتر چادر اظهار داشت: امیدوارم با این حرکت که اعتقاد قلبی به آن دارم ذره ای دل حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را شاد کرده باشم و شعار حجاب مصونیت است نه محدودیت را تحقق بخشیده باشم.

وی افزود: داشتن چادر و حجاب نه تنها مانع کسب پیشرفت و فعالیتهای اجتماعی نیست بلکه تاسی به ائمه اطهار و باورهای قلبی و ارزشها موجب اعتلا و تعالی انسان است و زنان و دختران جامعه ما با حجاب و عفاف خود ارزش والای انسانی خود را حفظ می کنند..

نایب قهرمان مسابقات جودو قهرمانی آسیا با انتقاد از وضعیت جودو استان تصریح کرد: متاسفانه وضعیت جودو استان در سطح مطلوبی نیست و از لحاظ امکانات و مربی دچار کمبودهایی است و در حق این ورزش اجحاف صورت گرفته است.

حیدری سورشجانی با اشاره به تعداد کم بانوان جودوکار و کمبود امکانات پشتیبانی و حمایت بیشتر مسئولین در خصوص این ورزش به خصوص در قسمت بانوان را خواستار شد.

وی هدف و برنامه بعدی خود را دستیابی به مدال طلای المپیک برزیل دانست و گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم و کسب مدال طلای این مسابقات و حضور با حجاب برتر چادر نماد زن ایرانی را به جهانیان معرفی کنم.
مرجع : بام ایران+ ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

احسنت
محمد
حق شونه یه سفر به مکه اعزام بشن
درنظرگرفتن هدیه از طرف ادارات استان برای این خانم که با شجاعت چادر برسر کرده و بر روی سکو قرار گرفته است اقدام مناسبی بود اما آیا می توان اجر این کار او را با هدیه ای مقایسه کرد؟؟؟ مسئولان استانی به جای ارزیابی کم و کیف هدایای اعطا شده به این خانم بهتر ایست به شیوه ای خردمندانه و برنامه ریزی شده دیگر ورزشکاران را به رعایت نه تنها حجاب بلکه سایر شئونات اسلامی ترغیب کنند.

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۰۵:۱۲

22 Sep 2024