کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

سمیه حیدری، دارنده مدال نقره مسابقات جودو آسیا:

بدون حجاب، مدال هيچ ارزشي برايم ندارد

بام ایران+ ایرنا , 16 مرداد 1392 ساعت 9:51

نایب قهرمان مسابقات جودو قهرمانی آسیا گفت:جودوی استان در وضعیت خوبی نیست، مسئولان آنگونه که شایسته و بایسته است حمایت نمی کنند.


سمیه حیدری سورشجانی دارنده مدال نقره مسابقات المپیک آسیایی که با حجاب برتر و چادر بر سکوی قهرمانی حاضر شد اظهار داشت: ۱۵ سال است جودو کار می کنم و تا کنون در مسابقات بین المللی جام فجر، مسابقات آسیایی ازبکستان و مسابقات سوریه و مسابقات المپیک آسیایی کره جنوبی شرکت داشته ام.

حیدری سورشجانی درخصوص کسب مقام نایب قهرمانی مسابقات جودو آسیا گفت: مسابقات در سطح بالایی بود و همه حریفان با اقتدار و آمادگی لازم شرکت کرده بودند و مدال نقره من با اختلاف جزئی و ناداوری همراه بود.

عضو ثابت تیم ملی جودو ایران در خصوص حضور بر سکوی قهرمانی با پوشش حجاب برتر چادر اظهار داشت: امیدوارم با این حرکت که اعتقاد قلبی به آن دارم ذره ای دل حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) را شاد کرده باشم و شعار حجاب مصونیت است نه محدودیت را تحقق بخشیده باشم.

وی افزود: داشتن چادر و حجاب نه تنها مانع کسب پیشرفت و فعالیتهای اجتماعی نیست بلکه تاسی به ائمه اطهار و باورهای قلبی و ارزشها موجب اعتلا و تعالی انسان است و زنان و دختران جامعه ما با حجاب و عفاف خود ارزش والای انسانی خود را حفظ می کنند..

نایب قهرمان مسابقات جودو قهرمانی آسیا با انتقاد از وضعیت جودو استان تصریح کرد: متاسفانه وضعیت جودو استان در سطح مطلوبی نیست و از لحاظ امکانات و مربی دچار کمبودهایی است و در حق این ورزش اجحاف صورت گرفته است.

حیدری سورشجانی با اشاره به تعداد کم بانوان جودوکار و کمبود امکانات پشتیبانی و حمایت بیشتر مسئولین در خصوص این ورزش به خصوص در قسمت بانوان را خواستار شد.

وی هدف و برنامه بعدی خود را دستیابی به مدال طلای المپیک برزیل دانست و گفت: امیدوارم با دعای خیر مردم و کسب مدال طلای این مسابقات و حضور با حجاب برتر چادر نماد زن ایرانی را به جهانیان معرفی کنم.


کد مطلب: 7922

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/gallery/7922/1/بدون-حجاب-مدال-هيچ-ارزشي-برايم-ندارد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir