:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> شور و نشاط کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در روز قدس+عکس | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸
کد مطلب : ۷۷۳۱

شور و نشاط کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری در روز قدس+عکس

کودکان شهرکردی همپای اولیاء خودبا حضور در راهپیمایی روز قدس، شور و نشاط ویژه ای به این راهپیمایی ایجاد کردند.
کودکان شهرکردی همپای اولیاء خودبا حضور در راهپیمایی روز قدس، شور و نشاط ویژه ای به این راهپیمایی بخشیده بودند.
یکی از کودکان شهرکردی در گفتگو با خبرنگار جهانبین گفت: ما با حضور خود در این راهپیمایی ثابت می کنیم که تا قیام حضرت مهدی(عج) همینطور به همراه بزرگانمان در صحنه حاضر خواهیم شد و از فلسطینیان مظلوم دفاع می کنیم.
نوجوانی دیگر با بیان اینکه حضور نسل چهارم و پنجم انقلاب در این گونه راهپیمایی ها باعث می شود که دشمنان نظام از این نسل که همپای دیگر مردم در صحنه ها حاضرند، رعب و وحشت و اضطراب داشته باشد.
محمود رجبی یکی دانش آموز کلاس سوم راهنمایی هم افزود: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس خط باطلی بر فعالیت های نظام های سلطه گر مثل اسرائیل و آمریکا می کشد و باعث توقف فعالیت های متجاوزانه آنها می شود.
صمیمی، دانش آموز شلمزاری هم با بیان اینکه اطاعت از رهبر انقلاب باعث پیروزی و موفقیت ایرانیان در صحنه های جهانی می شود بیان داشت: رژیم صهیونیستی با ارتشی به دندان مسلح در مقابل مقاومت و ایستادگی فلسطینی ها کم آورده است و این حمایت ما پیروزی آنان را دوچندان می کند.
ایلیا رئیسی عضو انجمن دانش آموزی یکی از مدارس شهرکرد هم گفت: تلاش اسرائیلی ها برای غصب فلسطین بی فایده است ، چراگه مامردم مسلمان بعد از لطف خداوند پشتیبان آن ها هستیم و اجازه پیشروی غرب، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به اراضی و محدوده مسلمانان نمی دهیم.
حیدری، دانش آموز اهل سورشجان با اشاره به اینکه همه ساله به همراه خانواده در مراسم روز قدس، راهپیمایی 22بهمن، انتخابات ها و دیگر برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی شرکت می کند گفت: همانطور که امام راحل هم بیان داشتند، اسرائیل باید از صحنه روزگار نابود و محو شود
و ما هم با این حمایت ها اعلام می داریم تا آزادی قدس شریف دست از پشتیبانی آن ها بر نمی داریم .
مسعود رضوی نوجوان دیگر شهرکردی گفت: به ملت فلسطین می کوییم، دست از انتفاضه و مقاومت بر ندارید و به امید منجی عالم بشریت بر ادامه راهتان استمرار دهید./
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۱۲:۳۷

22 Sep 2024