۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۵۸۳۷۶
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد:

رونمایی از پوستر جشنواره ملی اقوام و عشایر

فرماندار شهرستان فارسان گفت: آیین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین استان چهارمحال و بختیاری شهرستان فارسان با حضور عوامل برگزاری این جشنواره برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، آئین رونمایی از پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین با طراحی هنرمند پیشکسوت شهرستان سجاد ترابی، یکشنبه در فرمانداری فارسان با حضور عوامل برگزاری این جشنواره برگزار شد.
 
فرماندار شهرستان فارسان در این مراسم با تأکید بر عزم جدی مسئولان شهرستانی در برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این جشنواره اظهار کرد: جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین استان چهارمحال و بختیاری شهرستان فارسان، ظرفیت مهمی برای معرفی توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها و دستاوردها، ایجاد نشاط اجتماعی، صرفه اقتصادی و ایجاد تبادل و تعامل فرهنگی اقوام ایرانی است.
 
سید هادی صالحی افزود: این جشنواره در راستای کاهش آسیب‌ها و افزایش شور و نشاط اجتماعی از روزهای ۲۳ لغایت ۳۰ شهریورماه ۱۴۰۳ در سطح شهرستان فارسان- پارک قلمستان و بخش مرکزی فارسان، بخش جونقان و بخش باباحیدر برگزار خواهد شد.
 
در آئین رونمایی پوستر دومین جشنواره ملی اقوام و عشایر ایران‌زمین، فرماندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونین ادارات کل ورزش و جوانان، آموزش‌وپرورش، میراث فرهنگی و صنایع‌دستی، اتاق بازرگانی استان، رئیس شورای اسلامی شهرستان، روسای ادارات شهرستان و اعضای دبیرخانه، حضور داشتند.


انتهای پیام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۶:۲۵:۴۶

8 Sep 2024