۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۶
کد مطلب : ۵۸۱۴۵
مسئول پيگيري‌های ستاد مرکزی تيپ جهادی مستضعفين مطرح کرد:

اردوهای جهادی گام‌های استوار در مسیر محرومیت‌زدایی

مسئول پيگيري‌های ستاد مرکزی تيپ جهادی مستضعفين گفت: گروه‌های جهادی و جهادگران به واسطه فعالیت‌های مستمر و ارتباط با بدنه مردمی و تجربه گفتگو و کار با مردم، بخشی اثرگذار از بدنه تشکلی بسیج هستند.
عماد جمشيدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، اظهار کرد:  يکی ديگر از اردوهای مجموعه تيپ جهادی مستضعفين با همکاری موسسه سلامت بنياد علوی وابسته به بنياد مستضعفان در استان چهارمحال و بختياري شهر چليچه به اتمام رسيد.
 
وی بيان داشت: در اين اردو ۳ روزه با اعزام بيش از ۳۰ نفر تيم پزشکی و دندانپزشکی بالغ‌بر 3 هزار  خدمت شامل خدمات متخصص زنان و ماما، سونوگراف، چشم‌پزشک، ويزيت پزشک عمومی و ارائه دارو رايگان، ويزيت روان‌شناس، خدمات دندانپزشکی شامل خدمات کشيدن، ترميم به‌صورت آمال گام و کامپوزيت و آموزش بهداشت دهان و دندان به مردم عزيز ارائه شد.
 
گفتنی است؛ شهر چليچه براي اولين بار شاهد نيروهای جهادی در شهرشان بودند.
 
مجموعه تيپ جهادی مستضعفين با اعزام تيم بهداشت و درمان و دندانپزشکی و هم افزايی و همکاری با ارگان‌های مختلف بيش از ۷۵ عمليات در اين حوزه انجام داده است.
 
مأموريت مجموعه تيپ اعزام نيروی جهادی به مناطق محروم تمام استان‌های کشور می‌باشد و تاکنون بيش از ۵۰ نقطه محروم در کشور عمليات پزشکی و دندانپزشکی انجام داده است.

چليچه شهری در بخش جونقان از توابع شهرستان فارسان در استان چهارمحال و بختياری است.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۲۴:۴۳

16 Sep 2024