۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۵۸۰۷۰
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان خبر داد:

ضرب‌الاجل 3‌ماهه به صاحبان خودرو و موتور سیکلت توقيفی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فارسان گفت: تمامی مالکان وسايل نقليه‌ای که خودرو و يا موتورسيکلت‌های آنها در پارکينگ‌های توقيف هستند، تا 3 ماه نسبت به مراجعه برای ترخيص آنها اقدام کنند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«جهانبین نیوز»، درويش زاده دادستان عمومی و انقلاب مرکز شهرستان طی بازديدی که به همراه داديار دادسرای عمومی،  رئیس پليس‌راه استان و رئیس پليسراهور شهرستان فارسان و رئیس پليس پيشگيری شهرستان فارسان از پارکينگ خودرو و موتورسيکلت داشتند گفت: بنا به دستور رئيس قوه قضاييه و دادستان کل کشور مبنی بر بررسی وضعيت پارکينگ‌های محل نگهداری وسايل نقليه توقيفی و در راستای پيگيری حقوق عامه و نظارت بر نگهداری اموال متعلق به بيت‌المال و دولت در شهرستان و همچنين حفظ حقوق مردم، اين موضوع به‌طور مستمر در دستور کار قرار دارد.
 
 درويش زاده افزود: بر اساس ماده 21 دستورالعمل ساماندهی فرايند توقيف، انتقال، نگهداری و ترخيص وسايل نقليه چنانچه ظرف سه ماه از تاريخ انتشار آخرين آگهی نسبت به ترخيص وسايل نقليه اقدام نگردد وسيله نقليه در حکم «رهاشده» تلقی و حسب مقررات تعيين تکليف خواهد شد.
 
وی بيان داشت: لذا از کليه شهروندان محترم شهرستان فارسان درخواست میشود نسبت به پيگيری جهت ترخيص خودروهای توقيفی خود بر اساس مقررات اقدام نمايد.
 
وی افزود: در بازديدهای اخير مشخص شد برخی از خودروها مربوط به سال‌های گذشته است که اين امر هيچ توجيهی ندارد و به همين علت دستور بررسی پرونده اين خودروها صادر شد.

انتهای خبر/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۴۹:۰۵

8 Sep 2024