۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۳۱۷۴۱
رئيس تبليغات اسلامي فارسان گفت:

نماز موثرترين عامل پيشگيري و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي است

رئيس تبليغات اسلامي فارسان گفت: نماز موثرترين و كم هزينه ترين عامل پيشگيري و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در بين اقشار مختلف است و هر عاملي كه باعث نمازگريزي و دين گريزي افراد شود محكوم است.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام و المسلمين سيدمحمد ميربد اظهار کرد: اولين اجلاس نماز در شهرستان فارسان با موضوع نماز و کاهش آسيب هاي اجتماعي با حضور دانشجويان و مسئولان شهرستان برگزار شد.

وي افزود: در اين اجلاس 100 نفر از  خادمان و فعالان نماز شامل قشر دانش آموزان، مديران، فرهنگيان، هنرمندان و کارکنان دولت با هدف توسعه فرهنگ نماز در  شهرستان فارسان بودند را مورد تکريم و تجليل قرار داديم.

رئيس تبليغات اسلامي فارسان، با بيان اينكه نماز نقش بي بديلي در كاهش آسيب هاي اجتماعي دارد، اظهار داشت: امروزه شاهد آسيب هاي اجتماعي در جامعه اسلامي هستيم كه با گسترش فرهنگ نمازخواني و نهادينه كردن اقامه نماز مي توان تا حد زيادي از مسائل، معضلات و مشكلات را حل نمود زيرا در جاهايي كه معنويت بيشتر باشد آمار وقوع جرايم و آسيب هاي اجتماعي پايين مي آيد.
 
وي توجه بيشتر خانواده‌ها به ايجاد ارتباط نوجوانان با اين فريضه الهي را خواستار شد و تصريح كرد: اهميت ندادن به نماز اول وقت، ناآگاهي از ارزش و بركات آن ازجمله علل كم توجهي برخي نوجوانان به نماز است.

میربد گفت: هدف از برگزاري اجلاس نماز، گسترش و ترويج نماز در راستاي سلامت روحي جامعه است.

وي با بيان اينكه خانواده‌ها و نهادهاي متولي با اجراي برنامه‌هاي آموزشي و ترويجي نماز مي‌توانند گامي موثر در جهت سلامت اجتماعي بردارند، اظهار داشت: نماز موثرترين و كم هزينه ترين عامل پيشگيري و كاهش آسيب‌هاي اجتماعي در بين اقشار مختلف است و هر عاملي كه باعث نمازگريزي و دين گريزي افراد شود محكوم است.
 
رئيس تبليغات اسلامي فارسان خاطرنشان كرد: پرداختن به آسيب‌هايي مانند اختلافات خانوادگي، فحشا، فقر، ظلم اجتماعي، اعتياد، طلاق، حاشيه نشيني و آسيب‌هاي فضاي مجازي و سايبري از نتايج بي توجهي به نماز است.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۰۹:۰۶:۰۸

21 Sep 2024