۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
کد مطلب : ۳۱۴۴۴
فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسين (ع) باباحيدر:

سرکشي و دلجويي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار است

فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسين (ع) باباحيدر گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا و رسيدگي به مشکلات آنان وظيفه همه مسئولان و مديران است و در نظام مقدس جمهوري اسلامي سرکشي و دلجويي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار است.
به گزارش جهانبین نیوز؛ سيد حسن ميراحمدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج امام حسين (ع) باباحيدر در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: صبوري خانواده معظم شهدا درسي بزرگ براي جامعه ماست و ما مديون شهدا هستيم.

وي تصريح کرد: هر شهيدي که در راه اين وطن جان خود را فدا کرده براي ايستادگي اين پرچم ديني و اسلامي قدم برداشته و اکنون وظيفه ادامه راه بر عهده ماست.

وي گفت: اگر استقامت و شجاعت شهدا نبود اکنون اين آرامش را نداشتيم و بايد مردم و ملت ما قدرشناس شهدا، خانواده معظم شهدا، ايثارگران و‌ آزادگان باشند.

ميراحمدي خانواده معظم شهدا را نماد ايستادگي و اميد در جامعه عنوان کرد و ادامه داد: در هشت سال دفاع مقدس زحمات زيادي براي اين انقلاب و نظام کشيده شده که همه را مرهون زحمات شهدا و ايثارگران هستيم.

وي در پايان گفت: ديدار با خانواده معظم شهدا و رسيدگي به مشکلات آنان وظيفه همه مسئولان و مديران است و در نظام مقدس جمهوري اسلامي سرکشي و دلجويي از خانواده هاي شهدا و ايثارگران افتخار است.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان و رئيس بنياد شهيد و امورايثارگران شهرستان فارسان با حضور در منزل شهيدان علي بهرامي، سيدابوالقاسم هاشمي، سيدشريف ميراحمدي،محمود کاظمي با خانواده آنان ديدار و گفت و گو کردند.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۰:۱۲:۰۳

21 Sep 2024