۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد مطلب : ۳۰۷۱۲
در دومين روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

برگزاري همايش دو ميداني به مناسبت بزرگداشت شهداي ورزشکار در اردل

همايش دو ميداني به مناسبت بزرگداشت 47 شهيد ورزشکار شهرستان اردل در دومين روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، صبح امروز پنجشنبه يکم مهرماه همايش دو ميداني به مناسبت بزرگداشت ۴۷ شهيد ورزشکار شهرستان اردل در دومين روز از هفته دفاع مقدس برگزار شد.
در اين همايش ۱۰۰ ورزشکار حضور داشتن و با به دست گرفتن پرچم مقدس جمهوري اسلامي ايران مسير فلکه سه شير در شهر اردل تا گلزار شهدا را پيمودند.
اين همايش با نظم و انسجام خاصي برگزار شد و به قيد قرعه به ۱۰ نفر از ورزشکاران جوايزي اهدا شد.

محمد رضا ولي پور رئيس جديد اداره ورزش و جوانان شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در مراسم اختتاميه اين همايش که با حضور مسئولين در گلزار شهداي شهر اردل برگزار شد گفت:شما نوجوانان ورزشکار در هفته دفاع مقدس به نام شهدا دست به اقدام بزرگي زديد و براي زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا قدم برداشتيد.

وي افزود: شهدا روزي در سنگرها دفاع مي کردند و امروز شما نوجوانان در سنگر علم قدم برمي داريد و جنگ شما در اين عرصه است چراکه امروزه اقتدار ما با پيشرفت هاي علمي صورت مي گيرد.

ولي پور اظهار کرد: اگر امروزه کشوري داراي عزت و پيشرفت است مرهون علم آن خطه و ملت است.

رئيس اداره ورزش و جوانان اردل در ادامه خطاب به نوجوانان ورزشکار گفت: بايد قدر شهدا را بدانيم و بهره لازم را از آنان ببريم چراکه شهدا مي توانند مشکلات را حل کنند، شما جوانان و دانشجويان بايد با شهدا مانوس شويد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۱:۵۹:۵۶

21 Sep 2024