۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۲۹۲۳۱
گزارش تصويري/

ستاد تنظيم بازار اردل تشکيل جلسه داد

جلسه ستاد تنظيم بازار شهرستان اردل به منظور کنترل بازار گوشت، ميوه و مرغ در تعطيلات عيد سعيد فطر در محل فرمانداري برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، رحم‌خدا صفري معاون فرماندار شهرستان اردل در جلسه ستاد تنظيم بازار شهرستان اردل که با حضور اعضاي اين ستاد و به منظور کنترل بازار گوشت، ميوه و مرغ در تعطيلات عيد سعيد فطر در محل فرمانداري برگزار شد با بيان اينکه در چند سال اخير با تشکيل ستاد تنظيم بازار توانستيم مانع از سودجويي برخي افراد در مواقع خاص مانند ايام ماه مبارک رمضان شويم، گفت: با فعاليت اين ستاد، مردم مشکلي در تهيه اقلام ندارند و با افزايش قيمت و کمبود کالاي اساسي هم مواجه نيستيم.

صفري با اشاره به اينکه تاکنون مشکل خاصي در تهيه کالاي اساسي و يا افزايش قيمت، گزارش نشده است، تصريح کرد: گروه‌هاي بازرسي، فعالانه به کار خود ادامه دهند.

وي بيان کرد: رضايتمندي مردم و جامعه مهم‌ترين هدفي است که بايستي به آن توجه شود، وي بر رعايت حرمت بازار اسلامي،پرهيز از کم‌فروشي، گرانفروشي و تلاش براي رعايت انصاف و عدالت در فروش کالا توسط کسبه و بازاريان تاکيد کرد.

معاون فرماندار شهرستان اردل نظارت و کنترل بازار در هر صنف، رعايت حقوق مردم در بازار را از مهمترين اولويت‌هاي بازار عنوان کرد و بيان داشت:مهم‌ترين هديه به مردم آرامش و رضايتي است که در سايه سياست‌هاي دولت تدبير و اميد و با همکاري مردم در بازار بوجود آمده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۱۸:۵۵:۲۲

14 Oct 2024