۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۸۸۴۴
در راستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي

اولين جلسه کارگروه توسعه باغات ديم شهرستان اردل تشکيل شد

اولين جلسه کارگروه توسعه باغات ديم درراستاي تحقق اهداف اقتصاد مقاومتي با حضور کارشناسان باغباني و گياهان دارويي در جهاد کشاورزي شهرستان اردل تشکيل شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، امير حيدري مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل در اولين جلسه کارگروه توسعه باغات ديم اين شهرستان که در سالن جلسات جهاد کشاورزي برگزار شد با اشاره به نامگذاري سال از جانب مقام معظم رهبري (مدظله العالي) تحت عنوان «اقتصاد مقاومتي؛ اقدام و عمل» عنوان نمود: ايشان با پيش کشيدن بحث اقتصاد و عمل گرايي، مسئولين را به توجه به وضعيت و معيشت مردم توصيه نموده اند.

حيدري با اشاره به اينکه شهرستان اردل داراي ظرفيت‌هاي بالايي در بخش کشاورزي است افزود: ظرفيت‌هاي اين بخش از جمله آب وخاک مناسب و نيروي کار مناسب و... که همگي براي توليد انواع محصولات مفيد مي‌باشد.

وي با بيان اينکه شناسايي استعداد‌ها و توان نيروي انساني در بخش کشاورزي ضروري است خاطرنشان کرد: با شناسايي پتانسيل ها و استعدادها مي‌توان با ايجاد انگيزه اين بخش را علمي‌تر کرده و با تلاش بيشتر به شکوفايي رساند.

مدير جهاد کشاورزي شهرستان اردل با اشاره به اينکه بخش کشاورزي تاثير بسزايي در اقتصاد کشور دارد تصريح کرد: زمينه تحقق کار اقتصاد مقاومتي و اجراي منويات مقام معظم رهبري در بخش کشاورزي وجود داشته و فقط بايد با کارهاي اساسي و مديريت آنرا هدايت و به اجرا درآورد.

حيدري با بيان اينکه سهميه کشت باغات ديم در سال ۹۵ در شهرستان اردل ۱۲۰۰ هکتار مي باشد افزود: طرح‌هايي که در راستاي شعار اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل در بخش کشاورزي قرار داده شده بايد مطالعه ، بررسي و با مديريت دلسوزانه باشد و نظارت کافي را براي به موفقيت رسيدن داشته باشيد.

وي گفت:در تحقق اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل بايد متکي به توليدات داخل باشيم و تحريم‌هاي دشمن نتواند روي اقتصاد ما تاثير بگذارد زيرا ما کشوري ثروتمند از لحاظ منابع و امکانات هستيم.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۴:۲۳:۰۲

21 Sep 2024