۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۲۸۰۹۸
گزارش تصويري:

جشن ميلاد ياس نبي(ص) در اردل برپا شد

جشن ميلاد ياس نبي (ص) با حضور اقشار مختلف مردم در سالن مهرگان شهرستان اردل برپا شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از هفت چشمه، در مراسم جشني با عنوان ياس نبي (ص) که به مناسبت بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و هفته زن در قالب برنامه‌هاي شاد و متنوع براي اقشار مختلف به ويژه بانوان در سالن مهرگان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد دکتر امير عزيزي حافظ قرآن و مشاوره خانواده که سخنران ويژه اين مراسم بود با اشاره به فضيلت‌هاي بي‌کران دخت نبي مکرم اسلام حضرت زهرا (س) بانوي عزتمند دو عالم را بانوي مهرباني‌ها، اسباب عزت و شرافت و بزرگي زنان عالم توصيف کرد.

عزيزي گفت: امروز تمام بشريت به وجود نازنين دوردانه خلقت حضرت زهرا (س) افتخار مي‌کنند چرا که آن حضرت بزرگ‌ترين سرمايه معنوي و ارزشي براي نظام اسلامي ما است که هم مردان و زنان بايد سيره و سلوک آن حضرت را مرام و الگوي قابل قبول خود بدانند.

وي با بيان اينکه کوثر بي‌انتهاي آفرينش و ريحانة‌النبي سرسلسله تربيت انسان‌هاي شايسته و بي‌نظير خلقت بودند که همه آنها از دامن حضرت زهرا (س) توانستند به بالاترين مراتب عظمت و افتخار نائل آيند، يادآور شد: ما بايد امروز در اصول تربيتي خود به سيره و سلوک فاطمي رجوعي دوباره داشته باشيم و سعي کنيم تا با الگو و الهام‌گيري از اين سبک و سياق حرکت خودمان را متناسب با شايستگي‌هاي بزرگ بانوي اسلام کنيم.

وي بيان کرد: دنياي غرب در ستيز با الگوهاي زن شاخص مسلمان سعي دارد تا از طريق کانال‌هاي ماهواره‌اي که در تدارک برنامه‌هاي متنوع هستند به اصالت زن مسلمان صدمه و لطمه وارد کنند اما زنان جامعه ما با الهام از هويت اخلاقي و رفتاري حضرت زهرا (س) هيچ وقت از مسير عزتمند زن مسلمان غفلت نکرده و به انحراف نرفتند.

دکتر عزيزي اظهار کرد: آنهايي که فکر مي‌کنند تمام وجود زنان به زيبايي ظاهري آنها است سخت در اشتباه هستند، چراکه عظمت و بزرگي زنان به قدرت روحي، عفت اخلاقي، کلامي و حجاب شايسته آنها است که هيچ وقت از متانت و سنگيني اين رفتار کاسته نمي‌شود.

اين جشن با همکاري حوزه مقاومت بسيج خواهران شهرستان اردل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان برگزار شد و اجراي شعر خواني،گروه سرود،مولودي خواني و تجليل از بانوان برتر از برنامه هاي اين جشن با شکوه بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۱۶:۱۹:۰۴

21 Sep 2024