۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۷۵۲۴
همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه (س)

محفل عزاي فاطمي در اردل برپا شد+تصاوير

مراسم عزاداري شام شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌الله عليها) ديشب با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولين در مسجد حضرت ابالفضل (ع)شهر اردل برپا شد.
به گزارش جهانبین نیوز؛  به نقل از هفت چشمه، به همت هيئت‌امناء و پايگاه بسيج شهدا مراسم عزاداري شب شهادت صديقه کبري حضرت فاطمه زهرا (س) باحضور اقشار مختلف مردم و مسئولين در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد.

در اين مراسم حجت‌الاسلام موسي سلمان‌پور امام جمعه شهر اردل با تسليت به مناسبت ايام فاطميه به ويژگي‌هاي بارز دخت نبي اکرم (ص) پرداخت و افزود:حضرت فاطمه زهرا (س) سرور همه زنان عالم است و خداوند روح حضرت فاطمه (س) را قبل از اينکه آسمان و زمين را خلق کند خلق کرده بود و پيامبر (ص) در خصوص حضرت زهرا (س) فرموده‌اند: هر کس حضرت فاطمه (س) را خوشحال کند مرا خوشحال کرده و هر کس او را ناراحت کند مرا ناراحت کرده است.

سلمان‌پور با بيان اينکه زهراي مرضيه (س) تنها بانويي بود که لياقت همسري علي‌بن‌ابي طالب (ع) و مادري حسنين (ع) را داشت اظهارکرد: حضرت فاطمه (س) نقش مهمي در کاهش مصيبت‌ها و بار مسئوليت حضرت علي (ع) ايفا کرد.

وي گفت: دخت نبي اکرم (ص) در نقش همسر فداکار و مادري دلسوز، درس و الگوي بي‌نظيري براي تمام زنان مسلمان جهان است.

در اين مراسم پرفيض و معنوي عظمت و غربت خاندان اهل‌بيت (ع) تبيين شد و اسلام پناه از مداحان اهل‌بيت (ع) به روضه‌خواني و نوحه‌خواني در وصف حضرت زهرا (س) پرداخت و عزاداران در سوگ مصائب دخت گرامي پيامبر اسلام (ص) گريستند و عزاداري کردند.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۳۶:۲۶

21 Sep 2024