۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳
کد مطلب : ۲۷۳۵۰
با حضور قاري بين المللي

محفل انس با قرآن در اردل برگزار شد +تصاوير

همزمان با دهمين رور از دهه مبارک فجر محفل انس با قرآن با حضور استاد حسين فردي قاري ممتاز بين المللي در شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز، سيد اصغر حسيني اردلي کارشناس قرآني تبليغات اسلامي شهرستان اردل در اين محفل نوراني که با حضور استاد حسين فردي قاري ممتاز بين المللي و استقبال گرم مردم ولايتمدار شهر اردل از اين چهره برجسته قرآني در مسجد حضرت ابالفضل(ع) اين شهر برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن گراميداشت ايام الله مبارک دهه فجر و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي گفت: برگزاري محفل انس با قرآن از برکات دهه مبارک فجراست و اين دهه نوراني فجر سبب همدلي، همراهي و اتحاد در بين مسئولان و مردم شده است

حسيني اظهارکرد: حسين فردي يکي از قاريان ممتاز بين المللي است که به دعوت تبليغات اسلامي و همکاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي و سپاه ناحيه شهرستان اردل در اين کرسي تلاوت قرآني شرکت کردند.

در اين محفل معنوي استاد حسين فردي، قاري بين المللي قرآن کريم، با تلات آياتي چند از کلام الله مجيد، فضاي محفل را با کلام‌الله مجيد نوراني کرد.

در پايان لوح و هديه اي به رسم يادبود از طرف مردم ولايتمدار اردل با همکاري اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي به استاد حسين فردي اهدا شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۵۵:۵۹

21 Sep 2024