۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶
کد مطلب : ۲۷۱۷۴
در چهارمين روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت

اولين همايش تجليل از دانش آموزان برترودانشجويان فرهيخته علمي شهرستان اردل

اولين همايش تجليل از دانش آموزان برترودانشجويان فرهيخته علمي شهرستان اردل در چهارمين روز از دهه مبارک فجر با حضور مسئولين استاني و شهرستاني در سالن مهرگان ارشاد اسلامي برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اولين همايش تجليل از دانش آموزان برتر و دانشجويان فرهيخته علمي شهرستان اردل در چهارمين روز از دهه مبارک فجر با حضور سيامک سليماني معاون توسعه مديريت و منابع انساني استاندار چهارمحال و بختياري، دکتر مجتبي بنياديان، رئيس بنياد نخبگان استان چهارمحال و بختياري ، وحيد خليلي اردلي، رئيس جهاد دانشگاهي چهارمحال و بختياري و حضور پرشکوه مسئولين شهرستاني ،معلمين، دانشجويان و دانش آموزان در سالن مهرگان ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد.

قربانعلي بهرامي مدير آموزش و پرورش شهرستان اردل در حاشيه اين همايش در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با تبريک به مناسبت ايام الله مبارک فجر گفت: هدف از اين همايش تجليل نخبگان علمي و دانشجويان ودانش آموزان برتري است که تمام تلاششان براي توسعه علم در راستاي فرامين رهبري است.

بهرامي اظهارکرد: نخبگان علمي عظيم ترين سرمايه هاي جامعه محسوب مي شوند و وجود نخبگان انديشمند موجب رشد و توسعه جامعه مي شود.

وي افزود: نقش نخبگان علمي در بحث مسائل فرهنگي و توسعه اقتصادي ، علمي و اجتماعي مي تواند نقش بسيار مهم و بسزائي باشد مشروط بر آن كه ما براي اين عزيزان ميدان را باز كنيم و از آن استعدادهاي بسيار خوب و ارزشمند اين عزيزان در جايگاه خودشان استفاده بكنيم.

شعر خواني ،اجراي سرود ،اجراي موسيقي بختياري به مناسبت دهه مبارک فجر و اهداي جوايزي از سوي مسئولين شهرستاني به اعضاي گروه سرود و تجليل از دانش آموزان برترودانشجويان فرهيخته علمي از برنامه هاي اين همايش بوده است.

در اين همايش لباس فاخر بختياري از طرف محمد انصاري بخشدار مرکزي شهرستان اردل به اعضاي گروه سرود هديه داده شد.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۵۶:۲۷

21 Sep 2024