۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
کد مطلب : ۲۷۱۲۳
همزمان با آغاز دهه فجر

رژه خودرويي در اردل برگزار شد + تصاوير

در نخستين روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامي و سالروز ورود معمار کبير انقلاب به وطن، رژه خودرويي با حضور مسئولين ادارات شهرستان اردل صبح امروز از روبه روي فرمانداري تا گلزار شهداي شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، در اين برنامه خودروها ادارات و مردم ولايت‌مدار شهرستان اردل با پرچم جمهوري اسلامي ايران در سطح شهر اردل به حرکت در آمدند.

حمل تصاويري از حضرت امام خميني (ره) و پرچم سه‌رنگ جمهوري اسلامي ايران در اين رژه، خاطرات پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي را براي شهروندان اردلي يادآوري مي‌کرد.

حسين بابادي اردلي مسئول دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان اردل در حاشيه اين مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه گفت: اخلاص امام خميني (ره) مستکبران عالم را وادار به تسليم کرد و دهه فجر يادآور وحدت و همدلي ملت ايران است.

بابادي با بيان اينکه انقلاب اسلامي پيام‌آور وحدت، همگرايي و وفاق ملي است افزود: انقلاب اسلامي تجلي ارزش‌خواهي ملت ايران است و دهه مبارک فجر يادآور حماسه عظيم ملت بزرگ که با تمام توان بر طاغوت تاخت و در ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۵۷ طومار سياه چند هزار ساله رژيم ستم‌شاهي را در هم پيچيد و به خودکامگي، ظلم و استبداد رژيم طاغوت پايان بخشيد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۰:۵۹:۳۳

21 Sep 2024