۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۲۶۹۲۹
از بلنداي زاگرس قهرمان، خطاب به مفتي عربستان؛

با دم شير بازي نکن که عواقبي سخت و خطرناک به دنبال دارد

جوانان غیور لر و بختیاری در نوشته ای تصویری حمایت خود را از سردار محسن رضایی اعلام کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در پي فتواي مفتي اعظم رژيم عربستاني در واکنش به سخنان محسن رضايي که گفته بود، خون کساني که خادمين الحرمين را تهديد مي کنند، مباح است جوانان لر پاسخ کوبنده اي به اظهار نظر گستاخانه وي دادند.

جوانان غيور لر و بختياري در نوشته اي تصويري در حمايت از سردار محسن رضاي اعلام کردند: از بلنداي زاگرس قهرمان، خطاب به مفتي عربستان: با دم شير بازي نکن که عواقبي سخت و خطرناک به دنبال دارد، از طرف قوم بزرگ لر پشتوانه آقا محسن.

اين جوانان با گذاشتن اين پيام تصويري به اعمال زورگو و تروريستي عربستان هشدار دادند که منتظر کوچکترين اشاره براي جهاد هستند.

قوم بزرگ لر و بختياري با جمعيت 100 درصدي شيعه همواره پشتوانه انقلاب بوده و هستند و گوش به نداي رهبر بزرگ انقلاب در پاسداري و نگهباني از کشور عزيزمان ايران هستند.

در حالي که سرلشکر محسن رضايي، دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام در اظهارات خود بارها بر ضرورت مصلحت انديشي سران کشورهاي منطقه و جلوگيري از وقوع درگيري تأکيد داشته، به نظر مي رسد مواضع وي به مذاق سعودي ها خوش نيامده است چراکه مفتي اعظم رژيم آل سعود، رضايي را تهديد به مرگ کرده است.

انتهاي پيام1020ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۲۲:۵۹

21 Sep 2024