۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
کد مطلب : ۲۶۶۹۱

بهشتي زيبا در دل کوهرنگ + تصاوير

در شهرستان کوهرنگ علاوه‌بر چشم‌اندازهاي زيباي دشت‌هاي سرسبز و رودخانه‌هاي مه‌آلود تصاوير خاطره‌انگيزي وجود دارد که پذيراي مسافران و گردشگران است.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در شهرستان کوهرنگ با وجود سرماي  28- درجه و ارتفاع 3 متري برف شاهد تصاوير ناب و زيبايي هستيم که نمونه آن فقط و فقط در کوهرنگ پيدا مي‌شود.

در اين شهرستان علاوه‌بر چشم‌اندازهاي زيباي دشت‌هاي سر سبز و رودخانه‌هاي مه‌آلود تصاوير خاطره‌انگيزي وجود دارد که پذيراي مسافران و گردشگران است.
 
سفيدي برف و تصاوير تک درخت وسط رودخانه، چشم‌انداز ييلاق و لباس‌هاي محلي روستاييان و مه‌ که آب زردکوه را سفيدپوش مي‌کند و گاهي حتي تا روي جاده مي‌آيد و درختان بلند و انبوه که سايه‌شان جاده کوهستان را گاهي تاريک مي‌کند بخشي از زيبايي‌هاي کوهرنگ رويايي است.

طبيعت بکر و دست‌نخورده، زيبائي‌ها، زندگي سنتي افراد با کلاه و چوغا و دبيت، توليد عسل‌هاي ناب، وجود آبشار و گياهان کمياب و... از جمله ويژگي‌هايي است که گردشگران مي‌توانند در کوهرنگ و يک جا همه اين مواهب و ديدني‌ها را مشاهده کرد.
 

روستاي پلکاني و فوق‌العاده زيباي سرآقاسيد تکيه‌اي از بهشت است، روستايي واقعا بکر با مردمي فوق‌العاده مهمان‌نواز  و دوست‌داشتني، مردمي که مي‌ تواني سختي روزگار را در چهره‌هاي‌شان به راحتي حس کني مردمي که هرکدام همچون کوه‌هاي اطراف‌شان براي خود کوهي هستند محکم و استوار.
 
آب‌هايي که از زردکوه سرچشمه مي‌گيرند از پايين روستا ديمه مي‌گذرد تصاوير پايين را نمايان مي‌کند.
 
اکسيژن خالص، آرامش و احساس امنيت و مهمان‌نوازي پيش‌کش تمام مسافران عزيز خواهد بود که به کوهرنگ بختياري پاي مي‌گذارند.

عکس از همت بدري فرد
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۴۵:۰۰

21 Sep 2024