۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۸
کد مطلب : ۲۶۶۴۲
همزمان با سالروز شهادت شهداي هويزه صورت گرفت؛

ديدار با خانواده شهداي شهرستان سامان

فرمانده سپاه ناحيه سامان گفت: مجاهد آيت الله شيخ نمر، با نثار خون خويش بيداري اسلامي را برای ملتهاي جهان به ارمغان آورد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، عباس رحيمي فرمانده سپاه ناحيه سامان در ديدار با خانواده هاي شهداي شهرستان سامان ضمن تسليت و تهنيت شهادت آيت الله شيخ النمر در بيان مقام و جايگاه رفيع و معنوي خانواده هاي معظم شهدا پرداخت و گفت : امروز كسي نيست كه نداند شهدا و خانواده هاي معظم آنان چه حق بزرگي ، بر دوش انسانهاي آزاده دارند وكسي كه اين حق را نمي شناسند يا ناآگاه است يا دشمن .

رحيمي افزود : شهدا از اين دنيا به چشم ظاهر رفتند تا من و تو مرز بين ماندن و نماندن، بودن و نبودن، عزت و ذلت را با چشم باطن ببينيم.

وي بيان داشت: آنان اين درسها را در مکتب سرور و سالار شهيدان ، حضرت اباعبدالله الحسين(ع) خوب فرا گرفته بودند و اين شهدا، بودند تا روح الله زمان، تنها نماند و رفتند تا اسلام و ارزشهاي آن بماند و خدا هم آنان را هميشه زنده ، خواند ، و چه زيبا مانده اند شهدا!

عباس رحيمي در اين ديدار با اشاره شهادت عالم مجاهد آيت الله شيخ نمر , گفت: فرهنگ شهادت و ايثار منتج اخلاص و از خود گذشتگي پارسانيان حق جويي است که همچون شهيد مجاهد آيت الله شيخ نمر، با نثار خون پاک خويش بيداري اسلامي را به ملتهاي جهان ارمغان دادند و امروز نيز اميد مي رود تمام ملتهاي آزاده دنيا با الهام گرفتن از انقلاب اسلامي ايران که بر مبناي تفکرات صحيح و ناب اسلام ناب محمدي (ص) در راه رستگاري و رهايي از استبداد و استعمار ، تقدير ظالمانه ي سفاهان ملحد و متجاوز استکبار را به محو و نابودي مبدل و تغيير دهند.

همزمان با سالروز شهادت شهداي هويزه (شهيد علم الهدي و ياران باوفايش) و در راستاي برنامه هاي کنگره ملي سرداران شهيد استان ، فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان، مسئول نمايندگي ولي فقيه اين ناحيه به اتفاق نماينده بنياد شهيد در اين شهرستان و جمعي از مسئولين شهرستاني و همسنگران ديروز شهداء با خانواده هاي معزز شهيدان والامقام ، بيژن و اردشير کبيري ، داريوش اکبري، نادر نادري و خانواده شهيد غلامرضا تراکمه شهرستان سامان ديدار کردند و تنديس کنگره شهداي استان را تقديم و از اين خانواده هاي والامقام تجليل نمودند.

در پايان اين ضيافت زيبا ، بر حسب وظيفه ، از خانواده هاي معظم اين شهدا تجليل شد و تنديس کنگره شهداي استان تقديم و از صبر اين خانواده هاي والامقام، تجليل شد.

انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۵۳:۱۳

21 Sep 2024