۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
کد مطلب : ۲۶۴۰۴
با حضور با شکوه مردم;

مراسم مولودي خواني به مناسبت ميلاد پيامبر اکرم (ص) در اردل برگزار شد+تصاوير

مراسم مولودي خواني و جشن ميلاد با سعادت پيامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور جمع کثيري از مردم در مسجد حضرت ابالفضل(ع) شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل در اين آئين معنوي که ديشب در مسجد حضرت ابالفضل (ع) شهر اردل برگزار شد ضمن تبريک به مناسبت فرارسيدن اين ايام فرخنده و ميلاد مبارک حضرت محمد مصطفي (ص) و سلاله پاکش امام جعفر صادق (ع) هفته وحدت را تجلي اتحاد بين امت اسلامي دانست.

سلمانپور با بيان اينکه پيامبر سر منشأ رحمت است بيان داشت:رحمت پيامبر تنها براي انسان بلکه براي تمام موجودات عالم هستي از هر نوع و جنسي از انوار رحمت پيامبر بهره خواهد برد.

وي با اشاره به ارزشهاي والاي سيره پيامبر اکرم (ص) گفت: حضرت محمد (ص) پيام آور رحمت و عدالت و دوستي براي بشر است و حفظ وحدت و انسجام در بين مردم ايران از وجود مبارک آن حضرت است.

اين مراسم معنوي که به همت پايگاه مقاومت بسيج شهداء شهر اردل برگزار شد،حميدهمتي و سجاد صالحي از مداحان اهل بيت(ع) به شعر خواني و مولوي خواني در وصف اين دو اختر تابناک پرداختند و در پايان بسيجيان شيرني و شربت بين مردم توزيع کردند.

انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۱:۳۳:۱۵

21 Sep 2024