۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۲۶۱۷۹

گزارش تصويري از ديدار مسئولين کوهرنگ با وزير بهداشت و درمان

مسئولين شهرستان کوهرنگ با وزير بهداشت و درمان کشور ديدار کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، مرتضي زمان‌پور فرماندار کوهرنگ، دکتر عزيزي نماينده مردم کوهرنگ اردل فارسان و کيار، علي فرامرزي از اعضا شورا شهر چلگرد به‌همرا سياوش غيبي پور سرپرست شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ جهت پيگيري و راه‌اندازي بيمارستان کوهرنگ و ساختمان شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ با دکتر سيد حسن هاشمي ديدار کردند.

رئيس شبکه بهداشت و درمان کوهرنگ در اين جلسه با بيان اينکه چون شهرستان کوهرنگ يه منطقه کوهستاني و برف‌گير است  و در اين شهرستان خودروهاي کمکي کارايي مفيدتري دارند از دکتر هاشمي خواست با توجه به اين شرايط آب و هوايي آمبولانس‌هاي کمک دار و قوي در اختيار اين شهرستان قرار  دهند که خوشبختانه وزير بهداشت از اين موضوع استقبال کردند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوهرنگ در ادامه گفت: يک دستگاه آمبولانس کمک دار از طرف وزير به اين شهرستان داده شد ضمن اينکه قول چند دستگاه ديگر را از دکتر هاشمي گرفتيم.

سياوش غيبي‌پور در مورد پيگيري و نتيجه اين ديدار در مورد بيمارستان کوهرنگ با وزير بهداشت و درمان هم گفت: قرار شد که موانع موجود سر راه راه‌اندازي بيمارستان کنار زده شود و بيمارستان هرچه سريع‌تر افتتاح شود.

ياد آور مي‌شوم شهرستان 75 هزار نفري شهرستان کوهرنگ از داشتن بيمارستان محروم است و بيمارستان 32 تختخوابي اين شهرستان با اينکه کار ساخت آن از سال 86 شروع شده است اما تاکنون راه‌اندازي نشده است.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۱۶:۴۹

21 Sep 2024