۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
کد مطلب : ۲۵۴۱۸

نماز جمعه و آئین استقبال از نخستین امام جمعه شهر وردنجان برگزار شد+عکس

آئين استقبال از نخستين امام جمعه شهر وردنجان با حضور جمعي از مسولان استاني و شهرستاني و مردم شهر شهيدپرور وردنجان ظهر امروز جمعه 15آبان برگزار شد.

به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر،در اين مراسم که با حضور بيش از 300نفر از مردم اين شهر برگزار شد، حجت الاسلام احمدي، رئيس شوراي سياستگزاري ائمه جماعات استان، حکم انتصاب حجت الاسلام شاهسون را به عنوان امام جمعه وردنجان تقديم وي کرد.در حکم انتصاب امام جمعه شهر وردنجان آمده است:


«بنا به درخواست اهالي شهر وردنجان و تأييد حضرات آقايان علماي اعلام (ايدهم الله تعالي)، جنابعالي از طرف مقام معظم ولي فقيه حضرت آيت الله خامنه اي (مد ظله العالي) به سمت امام جمعه آن شهر به مدت سه سال منصوب مي شويد.

ان شاء الله تعالي ضمن برگزاري اين فريضه بزرگ الهي، مردم را نسبت به وظايف خطير و حساسي که در رابطه با اسلام عزيز و انقلاب خونبار ملت شريف ايران دارند آشنا ساخته، به وحدت و همبستگي دعوت کنيد و از تفرقه و اختلاف برحذر داريد.

اميد است روحانيون معظم، اهالي محترم بخصوص ارگان ها و نهادهاي انقلابي فرصت را مغتنم دانسته، همکاري لازم را در انجام هر چه با شکوهتر نماز جمعه در محل با جنابعالي داشته باشند.

سيد رضا تقوي 12آبان 94»

به گزارش بام ايران خبر، مردم وردنجان بيش از يک سال است که از مسولان مربوطه درخواست برپايي و اقامه نماز جمعه را داشتند که با حکم مستقيم رئيس شوراي سياستگزاري کشور اين مهم جامه عمل پوشيد.

 

شهر ورنجان يکي از شهرهاي توابع شهرستان بن با شش هزار و 500نفر جمعيت بيش از 85 شهيد را تقديم انقلاب اسلامي نموده است.

 
انتهای پیام/1020ج

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۴۹:۵۱

22 Sep 2024