:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> دوازدهمين يادواره شهداي هيئت حضرت علي اصغر (ع) اردل برگزار شد+تصاوير - اسلايد تصاوير - عکس شماره 1 | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۲۵۱۲۹
با حضور با شکوه مسئولين و مردم;

دوازدهمين يادواره شهداي هيئت حضرت علي اصغر (ع) اردل برگزار شد+تصاوير

با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي شهدا و ايثارگران و جمعي از مسئولان، ياواره شهداي هيئت حضرت علي‌اصغر (ع) با عنوان ديدبان آسمان در مسجد جامع شهر اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، علي خليلي اردلي يادگار و آزاده ۸ سال دفاع مقدس در ياواره شهداي هيئت حضرت علي‌اصغر (ع) که با حضور با شکوه مسئولين و مردم شهيدپرور شهر اردل در مسجد جامع شهر اردل برگزار شد ،شهداء را حماسه‌سازان راه حق و تجلي بخش انقلاب اسلامي عنوان کرد و اظهار داشت: شهدا با بصيرت و هوشياري به نداي امام لبيک گفتند و با باور حقيقي و ايمان راسخ راهي را طي کردند که پيروزي در آن حتمي بود.

خليلي افزود: اکنون که نقشه راه براي ما از سوي امام و شهدا ترسيم شده، بايد با قلبي مطمئن و دلي آرام کشتي نظام و انقلاب را از طوفان‌هاي سهمگين اقيانوس‌هاي بي‌کران عبور دهيم.

اين يادگار ۸ سال دفاع مقدس با بيان اينکه يکي از راه‌هاي حفظ نظام و انقلاب و ارزش‌هاي معنوي امام و شهدا حفظ ياد و خاطره آن‌هاست، گفت: روشن‌ترين راه در شناخت آرمان‌هاي امام و شهدا در وصيت‌نامه‌هاي آن عزيزان است که با مطالعه و تحقيق بايد از آن‌ها درس بگيريم.

خليلي تصريح کرد: امروز دشمنان درصدد نابودي عزت و عظمت و سرافرازي‌هاي ملت ايران است و تا زماني که ما پيوند خود را با امام و شهدا و فرهنگ و ارزش‌هاي اسلامي و ولايت و رهبري حفظ کنيم، هرگز دشمنان به آرزوهاي شوم خود دست نمي‌يابند.

در اين مراسم مداحان رمضان صالحي ،عقيل صالحي و سجاد رئيسي با مداحي در وصف مظلومت امام حسين (ع) و شهداي ۸ سال دفاع مقدس شور و حالي جان فزايي به اين محفل بخشيدند مردم نيز در سوگ و مظلوميت امام حسين (ع) و ياران با وفايش به سينه زني پرداختند.

دوازدهمين يادواره شهداي هيئت حضرت علي اصغر (ع) و شهر اردل به ياد شهيد والامقام مرادعلي فتاحي با عنوان ديدبان آسمان برگزار شد.

شهيد مرادعلي فتاحي بر اثر ترکش خمپاره در جبهه شوش در تاريخ ۲۱ اسفندماه ۱۳۶۰ به درجه رفيع شهادت رسيد.

انتهاي پيام1026 /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۲۷:۵۳

22 Sep 2024