۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۲۵۰۵۶
با حضور يادگاران 8 سال دفاع مقدس و هزاران از مردم ولايتمدار;

ويژه برنامه آبروي کوچه ها،افتخار محله در اردل برگزار شد+تصاوير

اولين برنامه عمومي آبروي کوچه ها،افتخار محله با حضور امام جمعه،خانواده معظم شهدا، يادگاران 8سال دفاع مقدس،رزمندگان و هزاران نفر از مردم ولايتمدار و شهيد پرور در شهر اردل برگزار شد.
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، اولين برنامه عمومي آبروي کوچه ها،افتخار محله با حضورامام جمعه، سردار غفاري از هم رزمان شهيد بابادي، خانواده معظم شهدا، يادگاران ۸سال دفاع مقدس،رزمندگان و هزاران نفر از مردم ولايتمدار و شهيد پرور به مناسبت گراميداشت ياد و خاطره شهدا و شناساندن رشادتهاي اين عزيزان به نسل جديد در شهر اردل برگزار شد.

اين برنامه معنوي به همت حوزه مقاومت بسيج امام علي (ع) و پايگاه مقاومت بسيج سردار شهيد نوروز صالحي شهر اردل در کوچه سردار شهيد بابادي درب منزل اين سردار بزرگوار برگزار و سخنرانان رشادتها و جانگذشتگي هاي شهدا را بيان کردند و در پايان آش رشته نذري که به مناسبت ماه محرم توسط خانوده سردار شهيد بابادي پخته شده بين مردم توزيع شده است.

در اين مراسم سجاد رئیسی از مداح اهل بيت(ع) شهرستان اردل به ياد امام حسين (ع) و شهداي انقلاب اسلامي دقايقي را به روضه خواني و مداحي پرداخته و مردم براي غريبي امام حسين(ع) و مظلوميت شهدايمان اشک ماتم ريختند و دقايقي را به سينه زدند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳

ساعت:

۲۳:۲۵:۴۱

21 Sep 2024