۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۲۴۸۹۵
به مناسبت کنگره شهداي چهارمحال وبختياري;

پياده روي عمومي در اردل برگزار شد

صبح امروز همايش پياده روي عمومي با حضور پرشکوه مسئولين شهرستاني ، نيرو هاي نظامي و انتظامي و کارکنان شبکه بهداشت درمان به مناسبت کنگره ملي شهداي استان چهار محال وبختياري همزمان با روز جهاني کودک و روز سلامت روان در اردل برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همايش پياده روي عمومي به مناسبت کنگره ملي شهداي استان چهار محال وبختياري همزمان با روز جهاني کودک و روز سلامت روان با همکاري شبکه بهداشت و درمان،اداره ورزش و جوانان، سپاه ناحيه و نيروي انتظامي شهرستان اردل به مسافت يک کيلومتر از شبکه بهداشت و درمان تا پارکت دزپارت برگزار شد.

اسماعيل اميدي سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردل در اين همايش ضمن گراميداشت شهداي شهرستان و استان اظهار داشت:اهميت به ورزش يکي از فرامين رهبري است که بار ها به اين مهم اشاره کردند و بايد فرهنگ ورزش به خوبي در جامعه نهادينه شود تا هميشه جامعه سلامتي داشته باشيم و اين همايش در راستاي فرمايشات مقام معظم رهبري و به مناسيت اولين کنگره شهداي استان چهار محال وبختياري در شهرستان اردل برگزار شد.

اميدي در ادامه افزود:روز جهاني سلامت روان فرصتي است، براي بازنگري در سلامت فردي و اجتماعي و برگزاري اين قبيل همايش ها و فعاليت بدني به بهره گيري از طبيعت کمک مي کند.

وي گفت: ورزش روح و روان انسان را زنده نگه مي دارد و باعث تندرستي و سلامتي بدن انسان ها است که اين امر در شادابي کارکنان ادارات نسبت به پاسخگويي مراجعان تأثير زيادي دارد.

در پايان اين همايش پياده روي به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان به قيد قرعه جوايزي اهدا شد.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۰:۰۸:۵۰

22 Sep 2024