۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
کد مطلب : ۲۴۶۸۴

اولين يادواره 9 طلبه شهيده در شهرستان فارسان/ تصوير

اولين يادواره شهيده فاطمه اسدي و 9 طلبه شهيده در شهرستان فارسان برگزار شد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، يادواره شهيده طلبه فاطمه اسديان و 9 طلبه شهيده در حوزه علميه زينبيه سلام الله عليها شهر فارسان با حضور مسئولان، خانواده معظم شهدا، طلاب و خواهران بسيجي و سخنراني فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، برگزار شد.

سردار رضا محمد سليماني در اين مراسم معنوي، با يادآوري رشادت ها و فداکاري هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، ايثار زنان مجاهد به ويژه طلاب و روحانيون رزمنده را از صفحات زرين تاريخ ملت بزرگ ايران اسلامي برشمرد.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام، گفت:‌ روحانيون و طلاب رزمنده در دو حوزه رزمي و تبليغي دوشادوش ساير رزمندگان در مقابل دشمن تابن دندان مسلح ايستادگي کردند و در پشت جبهه نيز با تبليغات وسيع و گسترده در منابر و مجالس وعظ و سخنراني، بصيرت افزايي آحاد جامعه را برعهده داشتند.

وي، با اشاره به آمار بيش از 4500 شهيد جامعه روحانيت کشور و 75شهيد روحاني استان چهارمحال و بختياري، حضور اين قشر اثرگذار در دفاع مقدس را چشمگير دانست و افزود: حضور طلاب و روحانيون مجاهد در جبهه هاي حق عليه باطل، قوت قلبي براي همه رزمندگان اسلام بود.

دبير کنگره سرداران و 2400شهيد استان چهارمحال و بختياري، به برگزاري اين کنگره در 15مهرماه سال جاري نيز اشاره کرد و با تأکيد بر الگوگيري نسل جوان از اسطوره هاي ايثار و مقاومت، تصريح کرد: برگزاري مراسم معنوي يادواره شهدا مي تواند پيوند عميقي بين نسل امروز با فرهنگ ايثار و شهادت ايجاد کند.


انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۱۴:۱۹

22 Sep 2024