:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اقتصاد مقاومتي محرک کشور، اقتصاد عاريتي مانع رشد کشور + تصاوير | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۲۴۵۷۱
در شهرستان بن رقم خورد:

اقتصاد مقاومتي محرک کشور، اقتصاد عاريتي مانع رشد کشور + تصاوير

اقتصاد مقاومتي امري ضروري براي رشد کشور بوده و اقتصاد عاريتي مانع رشد کشور مي شود؛ تاکبدات و نگاه بر روي ظرفيت هاي داخلي عامل رشد و ارتقا کشور بوده و موجب مي شود نگاه به غرب و وابستگي به آن کاهش يابد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، نزديك به پنج سال است كه مقام معظم رهبري موضوع اقتصاد مقاومتي را در كنار ساير موضوعات مطرح كردند و در چند سال اخير اكثر نام گذاري‌هاي سال‌ها اقتصادي بوده است.

مقام معظم رهبري با وجود تحريم‌هاي ظالمانه عليه ايران و شدت گرفتن آن در سال‌ها اخير موضوع اقتصاد مقاومتي را به عنوان راه حلي براي مقابله با تحريم‌ها و تقويت اقتصاد كشور مطرح كرده‌اند.

مقام معظم رهبري اقتصاد مقاومتي را عامل استحکام مي دانند و مي فرمايند: " در مقابل آن کساني و آن قدرتهايي که از همه‌ي ظرفیّت اقتصادي و سياسي و رسانه‌اي و امنیّتي خودشان دارند استفاده ميکنند براي اينکه به اين ملّت و اين کشور و اين نظام ضربه وارد کنند. يکي از راه‌هايي که فعلاً پيدا کردند عبارت است از رخنه از راه اقتصاد. اين هشدار را ما سالها است مطرح کرديم و گفتيم؛ مسئولين هم هر کدام به فراخور توانايي‌هاي خودشان تلاشهاي خوبي کردند لکن ما بايد با همه‌ي توان، با همه‌ي ظرفیّت موضوع اقتصاد مقاومتي را در داخل دنبال کنيم؛ اين ميشود تقواي اجتماعي ما در زمينه‌ي مسئله‌ي اقتصادي."

اقتصاد مقاومتي يعني آن اقتصادي که در شرايط فشار، در شرايط تحريم، در شرايط دشمني ها و خصومت هاي شديد مي تواند تعيين کننده ي رشد و شکوفايي کشور باشد.

از ديگر تاکيدات مقام معظم رهبري در اقتصاد مقاومتي نگاه به توليدات داخلي و حمايت از آن ها است چراکه با حمايت از آن ها کيفيت محصولات نيز ارتقا يافته و استفاده از کالاي داخلي افزايش مي يابد.

اقتصاد مقاومتي امري ضروري براي رشد کشور بوده و اقتصاد عاريتي مانع رشد کشور مي شود؛ تاکبدات و نگاه بر روي ظرفيت هاي داخلي عامل رشد و ارتقا کشور بوده و موجب مي شود نگاه به غرب و وابستگي به آن کاهش يابد.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۲۵:۴۷

22 Sep 2024