۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد مطلب : ۲۴۵۶۸
ايسوزو باز هم قرباني گرفت

19 کشته و زخمي در حادثه سقوط ايسوزه در کوهرنگ + تصاوير

واژگوني کاميون در مسير کوهرنگ به مسجد سليمان در محور استان چهارمحال و بختياري به خوزستان 9کشته و زخمي برجاي گذاشت.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، در يک هفته گذشته در حوادث رانندگي تلافات زيادي به هموطنان عشاير شهرستان کوهرنک وارد شد، در حادثه سقوط دو دستگاه کاميونت ايسوزو در بخش صمصامي و بازفت شهرستان کوهرنگ متاسفانه 2 نفر از همشهريان کوهرنگي جان باختند و 10 تن زخمي شدند.

نجاتگر پايگاه امداد جاده اي جمعيت هلال احمر کوهرنگ به خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: در يکي از اين حوادث که به دنيال سقوط يک دستگاه کاميونت ايسوزو به دره در محور صمصمامي به بازفت در شهرستان کوهرنگ رخ داد، 2 نفر کشته و 4 مصدوم شدند.

رضا بدري حاجي ور گفت: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع اين حادثه، نجاتگران جمعيت هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند و دو مصدوم را به مرکز درماني شهرستان کوهرنگ انتقال دادند بعد پايان اين عمليات د حال برگشت به پايگاه بوديم که خبر رسيد يک دستگاه خودروي پرايد از جاده منحرف شد که بلافاصله به محل حادثه برگشتيم و که آن هم 6 نفر مصدوم بر جاي گذاشت.


بدري حاجي ور بيان داشت: در حادثه واژگوني اول که در بخش بازفت در دره شيخ عالي رخ داد 7 تن از عشاير زخمي شدند که بلافاصله توسط نجاتگران جمعيت هلال احمر به مراکز درماني انتقال داده شدند.

وي افزود: در حادثه غمناک دوم سقوط کاميونت ايسوزو در بخش صمصامي به دره 2 نفر از هموطنان به نامهاي سيد محمدرضا نبوي و داريوش حبيبي جان خود را از دست دادند و بقيه مصدومين با حضور نجاتگران جمعيت هلال احمر کوهرنگ و همکاري فرماندهي و حفاظت سپاه ناحيه کوهرنگ که در حين برگشت از ماموريت در بازفت بودند نجات يافتند و به مراکز درماني منتقل شدند.

جاده هاي کوهرنگ هر سال با کوچ عشاير متاسفانه تلفات جاني و مالي فراواني مي گيرند در اين تصادفات که اغلب با تخطي و تخلف رانندگان همراه مي شود خانواده هاي زيادي عزادار مي شوند.


انتهاي پيام1020ج /610ک
 
  • تصادف ایسوزو در کوهرنگ

    تصادف ایسوزو در کوهرنگ

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۳۲:۰۱

22 Sep 2024