۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
کد مطلب : ۲۴۲۹۸
گزارش تصويري/

نمايشگاه عکس "چهارفصل" برپا شد

نمايشگاه عکسي با عنوان "چهارفصل" از آثار ميثم اسدي در نگار خانه گنجينه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برپا گرديد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، همزمان با جشنواره شعر منطقه اي تمدار بيت با حضور مسئولين شهرستاني نمايشگاه عکس "چهار فصل" در نگار خانه گنجينه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برپا گرديد.

در اين نمايشگاه تابلو عکس هايي از طبيعت شهرستان اردل از آثار ميثم اسدي به نمايش در آمده است.

اين نمايشگاه شامل ۳۰ اثر از مناظر بکر و طبيعي شهرستان اردل با عنوان «چهارفصل» مي باشد و تا بيستم شهريور ماه هر روز از ساعت ۹ صبح الي ۱۲در معرض بازديد علاقمندان و عموم مردم قرار مي گيرد.

ميثم اسدي هنرمند عکاس به خبرنگار ما گفت: براي اولين بار در شهر ستان اردل اقدام به برگزاري نمايشگاه نموده ام که با عنوان «چهارفصل» نامگذاري شده است و اين نام بر اين اساس انتخاب شده که تصاوير گرفته شده از فصل هاي سال شهرستان مي باشد .

وي افزود: عکس ها از طبيعت شهرستان گرفته شده که با زحمات و همت قاسم همتي مدير اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل مقدمات برپايي نمايشگاه فراهم شد و البته نياز است در انجام کارهاي فرهنگي دستگاه هاي اجرايي ديگر نيز وارد عمل شده تا اينگونه فعاليت ها در شهرستان رونق گيرد.

*تابلو عکس هاي اين نمايشگاه با تخفيف ويژه فروخته مي شود*


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۲:۳۵:۰۰

22 Sep 2024