۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۲۴۰۳۱
در شهر سامان/

تفکيک زمين هاي مستثنيات کشاورزان از ملي + تصاوير

فرماندار شهرستان سامان از تفکيک زمين هاي مستثنيات کشاورزان از ملي خبر داد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، تفکيک زمين هاي مستثنيات کشاورزي از ملي شهر سامان با حضور دادستان شهر سامان، رئيس منابع طبيعي ،جهاد کشاورزي و نمايندگان کشاورزان شهر سامان صورت گرفت .

تفکيک اراضي مستثنيات از ملي در جنوب شهر سامان ورودي شهر به صورتي بود که محصولاتي از قبيل درخت هلو، گردو، انگو و لوبيا و ... تخريب شدند و اين امر نارضايتي کشاورزان را به همراه داشت که کشاورزان ناراحت از اين موضوع بودند و به مسئولين عنوان مي کردند که حداقل فرصت برداشت محصول را به کشاورزان مي داديد و بعد اين اقدام را انجام مي گرفت .

دادستان شهرستان سامان نيز عنوان کرد ه قانون بايد اجرا مي شد.

بعضي از کشاورزان ادعا مي کردند که اصلا زمين ها متعلق به خودشان است و براي اين صحبت نيز سند و مدرک دارند و اين يک مزرعه شخصي است و کسي حق ورود به مزرعه و باغات نداشته چرا که ورودي باغ بسته است.

فرماندار شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما با بيان اينکه پيرو مصوبات جلسات استاني و شهرستان و پيگيري مردمي مردم شهرستان سامان در راستاي تفکيک زمين هاي مستثنيات کشاورزان از ملي با حضور دادستان، رئيس منابع طبيعي، جهاد کشاورزي، نماينده کشاورزان شهر سامان و بر اساس نقشه هاس utmو توسط کارشناسان مربوطه صورت گرفته است، اظهار داشت: مقرر شد زمين هاي متصرفي از طرق هيات امناء کشاورزان از طريق مراجع قضايي پيگيري و نسبت به عدوت زمين هاي مستثنيات اقدام شود.

سعيد صالحي افزود: زمين هاي که تفکيک شده است در ورودي شهر سامان در جنوب شهر بوده است.


انتهاي پيام1020ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۳:۰۶:۱۵

22 Sep 2024