۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۳۹۶۹

شهرستان بن بار ديگر بيمه شد + تصاوير

شهيد قباد مرادي با حضور نوراني و با برکت خود در اجتماع عظيم عزادارن شهادت امام صادق عليه السلام در مسجد جامع شهر بن بار ديگر شهرستان بن را بيمه کردند.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر،شهيد در اصطلاح به كسي گويند كه در مجراي شهادت قرار گرفته و در راه خدا كشته مي شود؛ شهادت نوعي از مرگ نيست بلكه صفتي از حيات معقول است؛ زيرا حيات معمولي كه متاسفانه اكثريت انسانها را اداره مي كند، همواره خود و ادامه بي پايان خود را مي خواهد، ليكن در حيات معقول فرد آن زندگي پاك از آلودگي ها كه خود را در يك مجموعه بزرگي به نام جهان هستي در مسير تكاملي مي بيند كه پايانش منطقه جاذبه الهي است. لذا شهيد همواره زنده است و حيات و ممات او همواره صفتي است براي حيات طيبه و به مصداق آيه شريفه قرآن كه مي فرمايد:

" و لا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتاً بل احياءُ عند ربهم يرزقون "

(۱۶۹ آ ل عمران)

و گمان مبر آنان كه در راه خدا كشته شده اند، مردگاني هستند، بلكه آنان زنده و در بارگاه پروردگارشان بهره مندند.
شهيد قباد مرادي در سال ۱۳۴۳ در کوهرنگ از توابع استان چهارمحال وبختياري در خانواده اي مذهبي ديده به جهان گشود و در ۵ اسفند ۶۲ در سن ۱۹ سالگي در عمليات خيبر و در جزيره مجنون به درجه رفيع شهادت نائل آمد؛ پيکر اين شهيد والامقام در حالي پس از ۳۲ سال بازگشته است که پدر و مادر او از دنيا رفته اند.

شهيد قباد مرادي با حضورنوراني و با برکت خود در اجتماع عظيم عزادارن شهادت امام صادق عليه السلام در مسجد جامع شهر بن بار ديگر شهرستان بن را بيمه کردند و مورد استقبال مردم قدر شناس اين شهر قرار گرفت.


انتهاي پيام1020ج / ۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱ مهر ۱۴۰۳

ساعت:

۰۱:۱۱:۳۵

22 Sep 2024